آلمان 4 کاستاریکا 2 / پیروزی بی ارزش ژرمن‌ها

بازی آلمان و کاستاریکا به عنوان سومین دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار شد و با حذف هر دو تیم همراه بود.
کدخبر (103972) | 10 آذر 1401 | ساعت 19:06
0 174
آلمان 4 کاستاریکا 2 / پیروزی بی ارزش ژرمن‌ها
بازی آلمان و کاستاریکا به عنوان سومین دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار شد و با حذف هر دو تیم همراه بود.

به گزارش سرخ نیوز، در دوازدهمین روز از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، دو تیم آلمان و ژاپن مقابل هم قرار گرفتند. آلمان در این دیدار بازی ۲-۱ باخته را با پیروزی ۴-۲ عوض کند اما این برای صعود به مرحله بعد کافی نبود، چرا که در بازی ژاپن و اسپانیا نتیجه به طوری رقم خورد که ژرمن‌ها مثل جام جهانی قبل، در همان دور گروهی از دور مسابقات کنار رفتند. در ادامه می توانید گزارش بازی آلمان کاستاریکا را دنبال کنید. نتیجه آلمان کاستاریکا

بازی آلمان مقابل کاستاریکا از گروه E

بازی آلمان و کاستاریکا در چارچوب آخرین بازی از گروه E جام جهانی برگزار ضد.

ساعت و تاریخ بازی آلمان مقابل کاستاریکا

ساعت و تاریخ بازی آلمان و کاستاریکا طبق  برنامه بازی های امروز جام جهانی اعلام شده پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ بود.

ورزشگاه بازی آلمان مقابل کاستاریکا

بازی آلمان و کاستاریکا در ورزشگاه البیت شهر الخور قطر برگزار شد.

تیم داوری بازی آلمان کاستاریکا

نکته جالب تیم داوری بازی آلمان و کاستاریکا، تیم داوری کاملا زنانه‌ آن است. داور وسط: استفانی فراپارت (فرانسه) - کمک داور اول: نیوزا بک (برزیل) - کمک داور دوم: کارن دیاز (مکزیک)

تاریخچه بازی های آلمان و کاستاریکا

آلمان و کاستاریکا پیش از این تنها یک‌بار، آن‌ هم در جام جهانی ۲۰۰۶ به مصاف هم رفته‌اند که ژرمن‌ها در آن دیدار با نتیجه ۴-۲ به پیروزی دست یافتند.

تیم ملی آلمان

تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی شناخته می‌شد اما عملکرد ضعیف این تیم در دو بازی ابتدایی، مانع از صعود آن‌ها به مرحله بعد شد. آلمان‌ها برای صعود به مرحله بعد، باید در این بازی به پیروزی می‌رسید و چشم انتظار نتیجه دیدار اسپانیا و ژاپن می‌بود اما پیروزی دور از انتظار ژاپن در آن دیدار، مانع از صعود آلمان به مرحله حذفی شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان در مقابل تیم ملی کاستاریکا

ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان در مقابل تیم ملی کاستاریکا به شرح زیر اعلام شد:

مانوئل نویر، نیکلاس سوله(۴+۹۰- ماتیاس گینتر)، آنتونیو رودیگر، دیوید رائوم(۶۶- ماریو گوتزه)، یاشوا کیمیش، ایلکای گوندوگان(۵۵- نیکلاس فولکروگ)، لئون گورتزکا(۴۶- لوکاش کلاسترمن)، جمال موسیالا، سرژ گنبری، لروی سانه و توماس مولر(۶۶- کای هاورتز)

شماتیک ترکیب آلمان مقابل کاستاریکا

ترکیب کادرفنی آلمان مقابل کاستاریکا

سرمربی: هانس دیتر فلیک (آلمان) - دستیاران: مارکوس زورگ، دنی رول (آلمان) - مربی درواز‌ه‌بان‌ها: آندرس کروننبرگ (سوئیس) - مربی بدنساز: یان بنجامین کوگل (آلمان) - مدیر تیم: اولیور بیرهوف

تیم ملی ژاپن

تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ شروع بسیار بدی داشت و با نتیجه ۷-۰ برابر اسپانیا تحقیر شد. کاستاریکایی‌ها اما در ادامه برابر ژاپن به پیروزی رسیدند و حتی در دقایقی از آلمان ۲-۱ جلو افتاده و راهی مرحله بعد شده بودند اما در حفظ پیروزی خود ناکام مانده و از دور مسابقات کنار رفتند.

ترکیب تیم ملی فوتبال کاستاریکا در مقابل تیم ملی آلمان

ترکیب تیم ملی فوتبال کاستاریکا در مقابل تیم ملی آلمان بدین شرح اعلام شد؛ کیلور ناواس، بریان اویدو(۳+۹۰- آنتونی کونترراس)، خوان پابلو وارگاس، کندال واتسون، کیشر فولر(۷۴- جویسون بنته)، اسکار دوراته، برندون آگیلرا(۴۶- یوستین سالاس)، سلسو بورگس، یلتسین تخدا(۳+۹۰- روآن ویلسون)، جوئل کمپل و یوهان ونگاس (۷۴- رونالد ماتاریتا) شماتیک ترکیب کاستاریکا مقابل آلمان

ترکیب کادرفنی کاستاریکا مقابل آلمان

سرمربی: لوییز فرناندو سوارز (کلمبیا) - دستیاران: جان بودمر (کلمبیا) و رونالد گومز (کاستاریکا) - مربی درواز‌ه‌بان‌ها: لوییز گابلو کنخو (کاستاریکا) - مربی بدنساز: ایوان مائوریسیو نینو (کلمبیا) و اریک سانچز (کاستاریکا) - آنالیزور: کیلور ریس (کاستاریکا)

خط زمان تیم ملی فوتبال آلمان در مقابل تیم ملی فوتبال کاستاریکا

این دیدار پر گل و جذاب، نهایتا با حذف هر دو تیم آلمان و کاستاریکا همراه بود.

دقایق حساس بازی آلمان و کاستاریکا:

دقیقه ۲: شوت جمال موسیالا توسط کیلور ناواس به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۱۴: ضربه سر خطرناک لئون گورتزکا با واکنش خوب ناواس راهی کرنر شد. دقیقه ۳۵: شوت از راه دور و خطرناک یوشوا کیمیش در دو مرحله توسط کیلور ناواس مهار شد. دقیقه ۴۰: ضربه فنی سرژ گنابری از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا کمی به بیرون رفت. دقیقه ۴۳: بهترین فرصت کاستاریکا روی فرار کیشر فولر به دست آمد اما شوت او توسط مانوئل نویر مهار شد. دقیقه ۶۰: شوت آنتونی رودیگر در محوطه شش قدم به تیرک دروازه ناواس خورد و به بیرون رفت. دقیقه ۶۷: جمال موسیالا با یک ضربه محکم، تیر دروازه کاستاریکا را یک بار دیگر به لرزه در آورد.

شرح گل ها:

آلمان ۱ - کاستاریکا ۰ / دقیقه ۱۰ - سرژ گنبری: ارسال خوب دیوید رائوم از سمت چپ با ضربه سر زیبای سرژ گنبری، تبدیل به گل اول آلمان شد. آلمان کاستاریکا آلمان ۱ - کاستاریکا ۱ / دقیقه ۵۸ - یلتسین تخدا: دفع بد مانوئل نویر روی ضربه سر یوهان ونگاس، باعث شد توپ در ریباند به تخدا برسد و او به راحتی دروازه آلمان را باز کرد آلمان ۱ - کاستاریکا ۲ / دقیقه ۷۰ - خوان پابلو وارگاس: روی ارسال بازیکنان کاستاریکا از یک ضربه ایستگاهی، بازهم با عملکرد فاجعه‌بار مانوئل نویر توپ به راحتی در اختیار بازیکنان کاستاریکا قرار گرفت. وارگاس، مدافع جلوکشیده کاستاریکا از این فرصت نهایت استفاده را کرد با ضربه‌ای نچندان خوب، دروازه نویر را برای بار دوم باز کرد. آلمان ۲ - کاستاریکا ۲ / دقیقه ۷۳ - کای هاورتز: روی تعلل خط دفاع کاستاریکا و خروج بد کیلور ناواس، کای هاورتز در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت و با ضربه‌ای چیپ، دروازه حریف را فروریخت تا امیدهای آلمان برای صعود زنده بماند. آلمان ۳ - کاستاریکا ۲ / دقیقه ۱+۹۰ - نیکلاس فولکروگ: ارسالی به پشت دفاع کاستاریکا به لروی سانه رسید و او با پاسی دقیق، نیکلاس فولکروگ را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا او بدون دردسر خاصی، گل چهارم ژرمن‌ها را به ثمر برساند.

کارت زرد:

دقیقه ۷۷:  اسکار دوارته (کاستاریکا)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی آلمان و کاستاریکا:

- جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند. - برای اولین بار در تاریخ جام جهانی، در این دیدار یک تیم داوری کاملا زنانه یک دیدار را قضاوت خواهند کرد. - گل چهارم ژاپن ابتدا از سوی کمک داور مردود اعلام شد اما کمک داور ویدیویی تصمیم او را رد و گل را سالم اعلام کرد.

نتیجه بازی آلمان و کاستاریکا

نتیجه بازی آلمان و کاستاریکا نهایتا با حساب ۴-۲ به سود ژرمن‌ها به پایان رسید. آمار بازی آلمان و کاستاریکا هم نشان از برتری کامل ژرمن‌ها بر حریف خود دارد اما این عملکرد خوب، باعث نشد که شاگردان هانسی فلیک راهی مرحله بعد شوند.

خلاصه بازی آلمان مقابل کاستاریکا

شما می‌توانید خلاصه بازی آلمان و کاستاریکا را از این صفحه مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...