ساعت و زمان بازی آرژانتین استرالیا در جام جهانی 2022

ساعت و زمان بازی آرژانتین و استرالیا بر حسب صعود دو تیم و طبق برنامه ای که از مدت ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.
کدخبر (104395) | 11 آذر 1401 | ساعت 15:23
0 80
ساعت و زمان بازی آرژانتین استرالیا در جام جهانی 2022
ساعت و زمان بازی آرژانتین و استرالیا بر حسب صعود دو تیم و طبق برنامه ای که از مدت ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از موارد مهم در رقابت های جام جهانی 2022 به ساعت و زمان دیدارها بازمی گردد؛ ساعت و زمان بازی آرژانتین و استرالیا در مرحله حذفی جام جهانی به طوری تنظیم شده است که دو تیم از استراحت کافی پس از بازی های دور گروهی برخوردار بوده باشند.  

زمان بازی آرژانتین استرالیا

زمان بازی آرژانتین استرالیا اولین بازی دو تیم از مرحله حذفی جام جهانی 2022 خواهد بود. تیم ملی آرژانتین در جام جهانی با صدرنشینی در گروه C مسابقات به این دیدار رسید و تیم ملی استرالیا در جام جهانی قطر نیز در گروه D جام، پس از فرانسه و با 6 امتیاز به این مرحله حذفی راه یافت.  

زمان پخش بازی آرژانتین استرالیا

شبکه سوم سیما تمام بازی های جام جهانی را پوشش می دهد و زمان پخش بازی آرژانتین استرالیا نیز به خاطر حضور لیونل مسی و ستارگان آرژانتین، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و 12 آذر در زمان مقرر از صدا و سیما پخش خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی آرژانتین استرالیا

ساعت و تاریخ بازی آرژانتین استرالیا طبق آنچه پیش تر اعلام شده بدین صورت است که دو تیم، شنبه 12 آذرماه 1401 از ساعت 22:30 مقابل هم صف آرایی می کنند.  

ورزشگاه آرژانتین استرالیا

ورزشگاه دیدار آرژانتین استرالیا مشخص است و این دیدار در ورزشگاه احمد بن علی برگزار می شود؛ این ورزشگاه 40000 نفر ظرفیت دارد و پس از جام جهانی تعداد صندلی های آن به ۲۱ هزار صندلی کاهش خواهد یافت.  

تیم داوری دیدار آرژانتین استرالیا

قضاوت بازی آرژانتین استرالیا را ژیمون مارسینیاک، داور لهستانی به عهده خواهد داشت. کمک داور اول: پاول سوکولینیکی / کمک داور دوم: توماس لیسکیچ   اوج هیجان فوتبال را با سرخ نیوز دنبال کنید - زنده با آخرین اخبار جام جهانی 2022

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...