ساعت و زمان بازی هلند آمریکا در جام جهانی 2022

ساعت و زمان بازی هلند و آمریکا بر حسب صعود دو تیم و طبق برنامه ای که از مدت ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.
کدخبر (104466) | 11 آذر 1401 | ساعت 16:20
0 203
ساعت و زمان بازی هلند آمریکا در جام جهانی 2022
ساعت و زمان بازی هلند و آمریکا بر حسب صعود دو تیم و طبق برنامه ای که از مدت ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از پایان بازی‌های دور گروهی رقابت های جام جهانی 2022، مرحله حذفی این مسابقات آغاز خواهد شد. در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، دو تیم هلند و آمریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زمان بازی هلند آمریکا

زمان بازی هلند آمریکا که اولین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 خواهد بود، مشخص شده است. تیم ملی هلند در جام جهانی با صدرنشینی در گروه A مسابقات به این دیدار رسید. تیم ملی آمریکا در جام جهانی قطر نیز در گروه B جام جهانی، پس از برد ۱-۰ برابر ایران، توانست در روز آخر بلیت حضور خود در مرحله بعد را دریافت کند.

زمان پخش بازی هلند و آمریکا

شبکه ورزش و سوم سیما تمام بازی های جام جهانی را پوشش خواهند داد. باتوجه به زمان پخش بازی هلند آمریکا و همزمان نبودن این دیدار با مسابقه دیگری، به نظر می‌رسد که شبکه سوم سیما آن را پخش خواهد کرد.

ساعت و تاریخ بازی هلند آمریکا

ساعت و تاریخ بازی هلند آمریکا بنابر برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، 12 آذرماه 1401 از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

ورزشگاه هلند و آمریکا

ورزشگاه دیدار هلند آمریکا مشخص است و این دیدار در ورزشگاه بین المللی خلیفه برگزار خواهد شد. این بازی، آخرین بازی برگزار شده مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در این ورزشگاه خواهد بود.

تیم داوری دیدار هلند آمریکا

تیم داوری برزیلی، قضاوت بازی هلند و آمریکا را برعهده خواهند داشت. داور وسط: ویلتون پریرا سامپایو - کمک داور اول: برونو بوکلیا - کمک داور دوم: برونو پیرس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...