حمله جدید به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از جام جهانی 2022!

چند روز پس از بازی پایانی یوزها در مرحله گروهی جام جهانی و حذف آنها از مسابقات قطر 2022 اتفاقاتی ویژه را با محوریت همین تیم شاهد هستیم.
کدخبر (105025) | 12 آذر 1401 | ساعت 13:40
0 82
حمله جدید به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از جام جهانی 2022!
چند روز پس از بازی پایانی یوزها در مرحله گروهی جام جهانی و حذف آنها از مسابقات قطر 2022 اتفاقاتی ویژه را با محوریت همین تیم شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رقابت های جام جهانی 2022 در حالی در جریان است که تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از این مسابقات با انتقاداتی روبرو شده است. بازیکنانی که در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته بودن این روزها سکوت اختیار کرده اند و به جز یکی دو نفر آنها، مصاحبه ای از بقیه نفرات تیم ملی ندیده و نخوانده ایم. در همین زمینه اما از صبح امروز موجی جدید به سمت تیم ملی ایران روانه شده است که از سوی جامعه والیبال و کشتی بوده است. بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره این موضوع گفت: «یک توقعی وجود دارد. ما چند رشته ورزشی داریم که مدال آور هستند مثل کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و… یک سری رشته‌ها مثل والیبال و فوتبال هم نگاه اجتماع را به خود دارند. باید یک مقدار نگاه متفاوتی باشد. والیبال باکیفیت‌ترین رشته تیمی دنیاست و اگر قرار است تقدیر شود، باید برای ماهم باشد. ما در لیگ ملت‌ها هفتم جهان شدیم و هیچ اتفاقی برای‌مان نیفتاد و وزارت ورزش به روی خودش هم نیاورد و این زیبنده نیست.» وی که ظاهرا بحث اهدای حواله های ورود خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 را مد نظر دارد، در ادامه افزوده است:««فوتبال ورزش مهم و پرطرفداری است اما اینکه این حد از تفاوت بین فوتبال و دیگر رشته‌ها باشد خیلی برای ورزش ما خوب نیست؛ اگر اینطور است فوتبال برود و جای همه رشته‌ها مدال بیاورد. توقع می‌رود به همه ورزش‌ها نگاه درست و منطقی شود.» جدا از این چهره، دو کشتی گیر تیم ملی کشتی  کشورمان در آستانه رقابت های جام جهانی کشتی به انتقاد پرداخته اند. کامران قاسمپور در اینبار گفته است:« واقعیت این است که ورزشکاران هر رشته به اندازه خودشان زحمت می کشند؛ حالا چه در فوتبال و چه بقیه رشته ها. ملی پوشان و قهرمانان ورزش ایران در هر رشته برای من قابل احترام هستند و هر پاداش یا دستمزدی هم که می گیرند، گوارای وجودشان. مشکل ما این است که مسئولین نگاه یکسانی به ورزشکاران ندارند. انگار ما فرزند ناخوانده این ورزش هستیم. اگر تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 بوده، ما هم چند روز دیگر باید در خاک آمریکا در جام جهانی شرکت کنیم. اما همان مسئولانی که به فوتبالیست ها حواله خودرو داده اند، اگر کشتی گیران در جام جهانی قهرمان هم شوند، چنین پاداشی به آن ها می دهند؟» محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک و عضو تیم ملی کشتی فرنگی از تاخیر در اهدای پاداش کشتی‌گیران و اختلاف فاحش پاداش‌ها گلایه دارد. وی نیز گفته است:« ما از سال قبل با وجود افتخاراتی که کسب شده، حتی پاداشی که حقمان بوده را هم نگرفتیم. قبلا می‌گفتند قبل و بعد از المپیک مسئولان سراغ کشتی می‌آیند، اما ما برای المپیک هم حمایت خاصی نشدیم. ما از جانمان مایه می‌گذاریم، اما انگار حمایت و توجهات سمت دیگری می‌رود. بازی‌های جام جهانی 2022 قطر را دیدم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم، اما شنیدم که با وجود حذف تیم ملی، بازیکنان حواله واردات خودرو دریافت کرده اند. من هیچ وقت نمی‌گویم چرا به فوتبال رسیدگی شد و یا چرا به فلان ورزشکار پاداش دادند. نوش جان فوتبالیست‌ها، اما اینکه تبعیض بین رشته‌ها قائل می‌شوند، اذیت کننده است.» حالا باید منتظر ماند و دید این موج که از جامعه والیبال و کشتی آغاز شده است به کجا می رسد و ظرف روزهای آینده دیگر ستارگان رشته های ورزشی نیز آن را دنبال می کنند یا خیر؟!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...