ساعت و زمان بازی فرانسه مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲

ساعت و زمان بازی فرانسه مقابل انگلیس به عنوان یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مورد توجه قرار می گیرد.
کدخبر (106016) | 13 آذر 1401 | ساعت 21:31
1 118
ساعت و زمان بازی فرانسه مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲
ساعت و زمان بازی فرانسه مقابل انگلیس به عنوان یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش سرخ نیوز، با اتمام روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، برنامه چهارمین بازی یک چهارم مشخص شده و از این رو ساعت و زمان این دیدار مورد اهمیت قرار می گیرد. بازی فرانسه انگلیس یکی از دیدارهای مهم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی است و درست به همین جهت است که ساعت و زمان بازی فرانسه مقابل انگلیس توسط هواداران فوتبال در سر تا سر جهان جست و جو می شود.  

زمان بازی فرانسه مقابل انگلیس

زمان بازیانگلیس فرانسه به گونه ای برنامه ریزی شده که دو تیم فرصت استراحت کافی بعد از بازی یک هشتم نهایی را داشته باشند. تیم ملی فرانسه با پیروزی مقابل لهستان به یک چهارم نهایی رسید و انگلیسی ها هم با غلبه بر سنگال به مرحله بعدی راه یافتند. این دیدار، چهارمین بازی یک چهارم نهایی جام جهانی خواهد بود.  

زمان پخش بازی بازی انگلیس فرانسه

با توجه به آنکه هیچ کدام از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به صورت همزمان برگزار نمی شود، بازی انگلیس فرانسه به صورت زنده و راس ساعت مقرر از شبکه سوم سیما و توسط برنامه جام ۲۰۲۲ پوشش داده می شود.  

ساعت و تاریخ بازی فرانسه انگلیس

ساعت و تاریخ بازی فرانسه انگلیس طبق آنچه پیش‌تر اعلام شده بدین صورت است که دو تیم، شنبه 19 آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند.  

ورزشگاه فرانسه انگلیس

ورزشگاه بازی فرانسه مقابل انگلیس طبق برنامه ریزی انجام شده مشخص است و دو تیم در ورزشگاه البیت الخور مقابل هم قرار می گیرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ان شالله فرانسه ببره انگلیس حذف بشه.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...