ژاپن 1 (1) کرواسی 1 (3) / رستگاری کروات ها در ضربات پنالتی

بازی ژاپن کرواسی در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری کروات ها در ضربات پنالتی به پایان رسید.
کدخبر (106236) | 14 آذر 1401 | ساعت 14:52
0 165
ژاپن 1 (1) کرواسی 1 (3) / رستگاری کروات ها در ضربات پنالتی
بازی ژاپن کرواسی در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری کروات ها در ضربات پنالتی به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در شانزدهمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، دو تیم ژاپن و کرواسی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت کروات ها در ضربات پنالتی پیروز این دیدار شدند. در ادامه می توانید گزارش بازی ژاپن کرواسی را دنبال کنید؛  

بازی ژاپن مقابل کرواسی از یک هشتم نهایی

بازی ژاپن کرواسی در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 برگزار می شود.  

ساعت و تاریخ بازی ژاپن مقابل کرواسی

ساعت و تاریخ بازی ژاپن کرواسی طبق برنامه اعلام شده برای بازیهای امروز دوشنبه 14 آذر 1401 از ساعت 18:30 است.  

ورزشگاه بازی ژاپن کرواسی

بازی ژاپن مقابل کرواسی در ورزشگاه الجنوب الوکره برگزار می شود.  

تیم داوری بازی ژاپن کرواسی

داور:  اسماعیل الفتح (آمریکا) / کمک‌ها:  کایل اتکینز و کوری پارکر (آمریکا) / داور چهارم: مصطفی غربال (الجزایر)/ داور ویدیویی: نیکلاس گالو (کلمبیا)  

تاریخچه بازی های ژاپن مقابل کرواسی

در سه بازی گذشته دو تیم ژاپن و کرواسی، یک برد برای ژاپن، یک پیروزی برای کرواسی و یک تساوی به ثبت رسیده است.  

تیم ملی ژاپن

تیم ملی ژاپن در جام جهانی ۲۰۲۲ به دنبال خلق شگفتی دیگری است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ژاپن در مقابل تیم ملی کرواسی

ترکیب تیم ملی فوتبال ژاپن در مقابل تیم ملی کرواسی بدین شرح اعلام شد؛ شویچی گوندا، تاکهیرو تومیاسو، شوگو تانیگوچی، مایا یوشیدا، جونیا ایتو، واتارو اندو، هیدماسا موریتا (۱۰۶ آئو تاناکا)، یوتو ناگاتومو (۶۴ کائورو میتوما)، ریتسو دوآن (۸۷ تاکومی مینامینو)، دایزن مائدا (۶۴ تاکوما آسانو) و دایچی کامادا

ترکیب کادرفنی ژاپن مقابل کرواسی

سرمربی: هاجیمه موریاسو (ژاپن)، دستیاران: آکینوبو یوکوچی، توشی‌هیده سایتو و یوساکو یوئنو (ژاپن)، مربی درواز‌ه‌بان‌ها: تاکاشی شیمودا (ژاپن)، مربی بدنساز: ریوچی ماتسوموتو (ژاپن) شماتیک ترکیب تیم ملی فوتبال ژاپن در مقابل تیم ملی فوتبال کرواسی

تیم ملی کرواسی

تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش می کند یکی از تیم های صعود کننده به یک چهارم باشد.

ترکیب تیم ملی فوتبال کرواسی در مقابل تیم ملی ژاپن

ترکیب تیم ملی فوتبال کرواسی در مقابل تیم ملی ژاپن بدین شرح اعلام شد؛ دومینیک لیواکوویچ، دژان لوورن، ژوسکو گواردیول، جوزپ یورانوویچ، برنا باریسیچ، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ (۹۷ لاورو ماجر)، متئو کواچیچ (۹۸ نیکولا ولاشیچ)، برونو پتکوویچ (۶۲ آنته بودیمیر) آنته بودیمیر (۱۰۶ مارکو لیوایا)، آندری کراماریچ (۶۸ ماریو پاسالیچ) و ایوان پریشیچ (۱۰۶ میسلاو اورشیچ)

ترکیب کادرفنی کرواسی مقابل ژاپن

سرمربی: زلاتکو دالیچ (کرواسی)، مربی ها : ایویکا اولیچ (کرواسی)، دراژن لادیچ (کرواسی)، وردان چورلوکا (کرواسی)، ماریو مانژوکیچ (کرواسی)، مربی درواز‌ه بان ها: مارجان مرمیچ (کرواسی)، مربی بدنساز: لوکا میلانویچ (کرواسی)

شماتیک ترکیب کرواسی ژاپنخط زمان تیم ملی فوتبال ژاپن در مقابل تیم ملی فوتبال کرواسی

دقایق حساس بازی ژاپن کرواسی:

دقیقه ۳: ژاپنی ها اولین خطر جدی را روی دروازه کرواسی با یک ضربه کرنر تمرین شده ایجاد کردند. ارسال کوتاه به بیرون و گوشه راست محوطه جریمه را ایتو با ارسال دقیق به نزدیکی‌های شش قدم دروازه کرواسی رساند و مدافع پیش تاخته ژاپن تانیگوچی ضربه به سرش را به سمت دروازه زد اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت دقیقه ۹: اشتباه عجیب مدافع ژاپن باعث شد پریشیچ توپ را توپ را از تومیاسو برباید و از جناح چپ به سرعت وارد محوطه شود اما ضربه او توسط گوندا به خوبی دفع شد و در ادامه تجمع بازیکنان مقابل دروازه باعث شد تا گوندا توپ را مال خود کند. دقیقه ۲۶: موقعیت مناسب برای کرواسی با بی‌دقتی از دست رفت. توپ از جناح چپ و خط دفاعی کرواسی به پتکوویچ رسید و او پا به توپ وارد محوطه ژاپن شد و سعی داشت از بین پاهای مدافع توپ را به پریشیچ برساند ولی موفق نبود و گوندا توپ را به راحتی در اختیار گرفت. دقیقه ۵۷: اندو از پشت محوطه کرواسی به سمت دروازه شوت زد ولی ضربه این بازیکن با سیو لیواکویچ به کرنر رفت. دقیقه ۶۳: ضربه فوق‌العاده مودریچ از پشت محوطه به سمت دروازه ژاپن زده شد. بار دیگر لوکا هنر خود را به نمایش گذاشت و با شوت سنگین و مورب دروازه ژاپن را هدف گرفت اما گوندا با جهش بلند توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه ۶۶: کراماریچ موقعیت داشت تا پاس گل دوم کرواسی را بدهد و آنها را پیش بیاندازد اما ضربه سر بودیمیر با اختلاف کمی از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۷۷: توپ ربایی از بازیکنان کرواسی در میانه های میدان پریشیچ را راهی دروازه کرد و او به سرعت  از جناح چپ به محوطه ژاپن نزدیک شد ولی ضربه سرکش او با برخورد به پای بازیکن ژاپن به کرنر رفت. دقیقه ۸۶: ارسال بلند پریشیچ از جناح چپ محوطه کره به ماریو پاسالیچ رسید ولی ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۱۰۴: کائورو میتوما بازیکن تعویضی توپ را از جناح چپ و نیمه زمین برداشت و پا به توپ به محوطه کرواسی نزدیک شد. میتوما از روی قوس محوطه ضربه پر قدرتی را به سمت دروازه کروات ها زد اما لیواکوویچ با دو دست توپ را به کرنر فرستاد. بازی ژاپن کرواسی

شرح گل ها:

دقیقه ۴۳- مائدا برای ژاپن: ژاپن بازهم ارسال کرنر را کوتاه کار کرد. با سه پاس کوتاه توپ به گوشه محوطه رسید و ریتسو دوآن توپ را به نزدیکی شش قدم ارسال کرد. مایا یوشیدا به خوبی با پای چپ توپ را به مائدا رساند و مهاجم خطرناک ژاپن دروازه کرواسی را باز کرد و ژاپن را پیش انداخت (ویدئو). دقیقه ۵۵- پریشیچ برای کرواسی: توپ در فضای مناسب در جناح راست به لورن رسید. ارسال بلند لورن از بیرون محوطه ژاپن در نزدیکی های نقطه پنالتی فرود آمد و پریشیچ ستاره بلامنازع کرواسی در این جام با پرواز بلند و روی سر مدافعان ژاپن با یک ضربه سر پر قدرت دروازه آبی‌ها را باز کرد (ویدئو).

کارت زرد:

کرواسی: متئو کوواچیچ (۹۰) - برنا باریسیچ(۱۱۶)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی ژاپن مقابل کرواسی:

* ژاپن با ۳ تغییر نسبت به پیروزی رویایی مقابل اسپانیا به مصاف کرواسی رفته و کرواسی هم ۲ تغییر نسبت به تساوی مقابل بلژیک به زمین آمده. باریسیچ و پتکوویچ برای کرواتها و تاکهیرو تومیاسو، واتارو اندو و ریتسو دوآن برای ژاپن برخلاف بازی قبلی در ترکیب اصلی قرار دارند. * اینفانتینو رییس فیفا در ورزشگاه حضور دارد و بازی را از نزدیک دنبال می‌کند. * مودریچ ۶۰۰۰ روز پیش در ۲۰۰۶ اولین حضور خود در جام‌جهانی را مقابل همین ژاپن تجربه کرد.  

نتیجه بازی ژاپن و کرواسی

نتیجه بازی ژاپن مقابل کرواسی تساوی یک بر یک دو تیم در 120 دقیقه بود و در نهایت نیز کروات ها در ضربات پنالتی پیروز شدند.  

خلاصه بازی ژاپن کرواسی

خلاصه بازی ژاپن کرواسی نشان می دهد که در طول 120 دقیقه شاهد بازی تقریبا پایاپای بودیم در نهایت نیز ضربات پنالتی سرنوشت این دیدار را تعیین کرد. آمار بازی ژاپن کرواسی نشان می دهد که کرواسی در این دیدار شانس گل بهتری داشته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...