ابهام در وضعیت شماره 10 پرسپولیس در دربی+ عکس

رفع مصدومیت و آمادگی میلاد سرلک یکی از دغدغه های کادرفنی پرسپولیس برای بازی دربی خواهد بود.
کدخبر (106871) | 15 آذر 1401 | ساعت 13:46
0 46
ابهام در وضعیت شماره 10 پرسپولیس در دربی+ عکس
رفع مصدومیت و آمادگی میلاد سرلک یکی از دغدغه های کادرفنی پرسپولیس برای بازی دربی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از نگرانی‌های کادرفنی پرسپولیس برای دربی، مصدومانی است که این تیم دارد. کمال کامیابی نیا، فرشاد فرجی و میلاد سرلک سه بازیکنی هستند که با آسیب دیدگی مواجه هستند. البته مصدومیت ۲ بازیکن اول چندان جدی نیست، اما سرلک همچنان به صورت اختصاصی زیر نظر کادرپزشکی پرسپولیس تمریناتش را پیگیری می کند. او بخاطر همین اتفاق فرصت بازی در جام جهانی را از دست داد و از بد حادثه نتوانست همراه با ملی پوشان عازم قطر شود.

این در شرایطی بود که سرلک در تمامی اردوهای تیم ملی حاضر بود و توانسته بود اعتماد کی روش را به خودش جلب کند. شاید اگر این مصدومیت پیش نمی آمد‌ او می توانست در جام جهانی فیکس باشد و با حضورش در ترکیب شرایط را برای کشورمان عوض کند. همانطور که شاهد بودید جانشین این بازیکن یعنی علی کریمی نتوانست عملکرد رضایت بخشی را از خود در قطر برجای بگذارد و تیم ملی در این پست با کمبود هافبک دفاعی جایگزین مواجه بود.

میلاد سرلک تمرین پرسپولیس

باید دید مصدومیت ستاره شماره ۱۰ سرخ‌ها تا قبل از شروع لیگ برطرف خواهد شد؟ پرسپولیس پس از تعطیلات باید به مصاف رقیب سنتی اش برود. بسیاری بر این باورند سرنوشت این بازی را هافبک های خلاق دو تیم تعیین خواهند کرد و حضور بازیکن جنگنده و خوش تکنیکی جون سرلک می تواند در این بازی برای تیم گل محمدی بسیار تعیین کننده باشد. بی شک هر تیمی بتواند جنگ های میانه میدان را از حریف پیروز شود از شانس موفقیت بیشتری در این بازی برخوردار خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...