افت روحی ستاره پرسپولیس پس از جام جهانی + عکس

وحید امیری در بازگشت به پرسپولیس نشانی از آن بازیکن با روحیه قبل از جام جهانی نداشت.
کدخبر (106883) | 15 آذر 1401 | ساعت 14:05
0 45
افت روحی ستاره پرسپولیس پس از جام جهانی + عکس
وحید امیری در بازگشت به پرسپولیس نشانی از آن بازیکن با روحیه قبل از جام جهانی نداشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از یک روز تعطیلی، تمرینات پرسپولیس با حضور ملی پوشان استارت خورد تا گل محمدی پس از مدتها بتواند همه شاگردانش را با هم در اختیار داشته باشد. در تمرین امروز آنچه بیشتر از همه نمود داشت چهره مغموم و گرفته وحید امیری بود. این ستاره پرسپولیس که امید زیادی برای بازی در جام جهانی داشت علی رغم نمایش خوبی که در دور مقدماتی و بازی های دوستانه داشت در هر سه بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا روی نیمکت بود و حتی یک دقیقه هم فرصتی برای بازی نیافت تا قطر را با دست خالی ترک کند. این در حالی است که او در دوره قبلی از بازیکنان ثابت ترکیب تیم در روسیه بود و نمایش درخشانی هم داشت.

وحید امیری تمرین پرسپولیس

نیمکت نشینی امیری در جام جهانی ۲۰۲۲، از جایی بیشتر عجیب می آمد که هم پستی های این بازیکن نتوانستند نمایش خوبی را در قطر ارائه دهند. به طوری که سمت چپ خط دفاعی ایران به پاشنه آشیل این تیم مقابل حریفان تبدیل شده و آنها از همان ناحیه بارها به ایران ضربه زدند. کارشناسان معتقدند حضور امیری در این پست می توانست جلوی آن فاجعه تاریخی مقابل انگلیس را بگیرد.

به هر صورت این اتفاق نیفتاد و تیم ملی حذف شد و حالا این بازیکن بی حاشیه که با انگیزه زیادی به قطر رفته بود بی روحیه به پرسپولیس بازگشته است و بنظر می رسد یحیی گل محمدی قبل از همه باید روح و روان بازیکنانش خصوصا وحید امیری کار کند. شاید با ۴ روز استراحت خستگی بازی هایی سنگینی که ملی پوشان در قطر انجام داده اند از تن آن ها خارج شده باشد، اما ظاهراً این بازیکنان برای اینکه از هر لحاظ برای شروع لیگ آماده باشند نیاز به بازسازی روحی دارند تا خاطره تلخ حذف و نیمکت نشینی و هر اتفاقی که در قطر افتاده را بتوانند فراموش کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...