بنتو و کره جنوبی / همه چیز تمام شد + عکس

پائولو بنتوی 53 ساله در کنفرانس پس از شکست 4 بر 1 مقابل برزیل پس از چهار سال حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارد.
کدخبر (107097) | 15 آذر 1401 | ساعت 20:01
0 115
بنتو و کره جنوبی / همه چیز تمام شد + عکس
پائولو بنتوی 53 ساله در کنفرانس پس از شکست 4 بر 1 مقابل برزیل پس از چهار سال حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، کره‌جنوبی به همراه ژاپن و استرالیا سه تیم آسیایی بودند که توانستند از جمع 6 تیم آسیایی حاضر در جام جهانی قطر 2022 به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها راه پیدا کنند. اما برخلاف شاگردان گراهان آرنولد و هاجیمه موریاسو که به قرعه نسبتا خوبی مواجه شدند، پائولو بنتو آنقدر خوش‌شانس نبود و به یکی از سخت‌ترین موانعی خورد که ممکن بود سر راه این تیم سبز شود. کره‌جنوبی که در کنار ایران به عنوان تیم دوم از گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی جواز حضور در قطر را کسب کرد، در قطر در گروه هشتم مسابقات با اروگوئه، غنا و پرتغال هم گروه شد. آنها در بازی اول با تساوی بدون گل زمین مسابقه را مقابل اروگوئه ترک کردند، در مسابقه دوم مقابل غنا باخت نزدیکی را با نتیجه 3 بر 2 تجربه کردند تا در بازی آخر مقابل اسپانیای صعود کرده تنها به پیروزی احتیاج داشته باشند؛ ماموریت دشواری که با درخشش سون رخ داد و آنها با پیروزی 2 بر 1 برای سومین مرتبه موفق به صعود از مرحله گروهی شدند. در مرحله حذفی اما بنتو باید تیمش را به مصاف یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در مسابقات می‌فرستاد و همانطور که پیش‌بینی هم می‌شد آنها کار بسیار سختی داشتند و پیش از اینکه بازی در نیمه اول تمام شود 4 بار دروازه قرمزپوشان فوتبال آسیای شرقی باز شده بود و شب تلخی را در ورزشگاه 974 تجربه کردند. پائولو بنتوی 53 ساله در کنفرانس پس از شکست 4 بر 1 مقابل برزیل پس از چهار سال حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد دیگر تمایلی به ادامه همکاری ندارد و البته این موضوع را به فدراسیون فوتبال این کشور هم اطلاع داده تا با پایانی تلخ کره‌ را ترک کند. بنتو و کره جنوبی / همه چیز تمام شد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...