رویای هلندی تن هاخ پایان ندارد؛ دالو قربانی هدف بعدی می‌شود؟

ممکن است برای تقویت ترکیب منچستریونایتد، دیوگو دالو وارد یک معامله معاوضه بازیکن شود.
کدخبر (107648) | 16 آذر 1401 | ساعت 19:11
0 72
رویای هلندی تن هاخ پایان ندارد؛ دالو قربانی هدف بعدی می‌شود؟
ممکن است برای تقویت ترکیب منچستریونایتد، دیوگو دالو وارد یک معامله معاوضه بازیکن شود.

به گزارش سرخ نیوز، منچستریونایتد 30 میلیون یورو به‌علاوه دیوگو دالو را برای به خدمت گرفتن دنزل دامفریس پیشنهاد داده است؛ بازیکنی که با بازی‌هایش برای هلند در جام جهانی 2022 نظرها را به خود جلب کرده است. مدافع راست اینترمیلان تاکنون در تک تک بازی‌های تیم ملی هلند در جام جهانی به میدان رفته است. قدرت و استحکام دفاعی او در جناح راست به تیمش کمک کرد که در 360 دقیقه از 4 بازی گذشته جام جهانی، هلند فقط دو بار گل بخورد.

کیفیت بازی هجومی دامفریس در دیدار تیمش در مرحله یک هشتم نهایی هلند مقابل آمریکا کاملاً به نمایش گذاشته شد. او یک گل زد و دو پاس گل به ثبت رساند تا هلند با نتیجه 3-1 برنده شود و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. منچستریونایتد و چلسی تابستان امسال برای جذب این مدافع کناری هلندی در تلاش بودند اما او ترجیح داد در اینتر بماند. ظاهراً این ستاره جوان می‌خواست قبل از جام جهانی بازی‌های منظمی داشته باشد تا بتواند گزینه اول لوئیس فن‌خال برای دفاع راست باشد.

دنزل دامفریس تیم ملی هلند

جام جهانی قطر تقریبا دو هفته قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه به اتمام خواهد رسید. طبق گفته چیرو ونراتو خبرنگار ایتالیایی، منچستریونایتد ظاهراً اولین تلاش خود را برای این مدافع سابق آیندهوون انجام داده است. با این حال، پیشنهاد 30 میلیون یورویی آنها به اضافه دیوگو دالو احتمالا برای جذب دامفریس کافی نخواهد بود. دالو که در جام جهانی فوتبال 2022 نیز با پرتغال حضور چشمگیری داشته است، در این فصل گزینه اصلی اریک تن‌هاخ برای بازی در پست دفاع راست بوده است.

البته ممکن است انتخاب دالو بیشتر به این دلیل بوده که تن‌هاخ گزینه مناسب دیگری برای آن پست نداشته است. آرون ‌فن بیساکا در این فصل فقط چهار دقیقه به میدان رفته، در حالی که دالو در همین مدت 20 بازی برای یونایتد انجام داده است.

دیوگو دالو منچستریونایتد

به گفته دین جونز خبرنگار GiveMeSport، منچستریونایتد علاوه بر دامفریس به دنبال دفاع راست سلتیک، جوسیپ ژورانوویچ است. شیاطین سرخ به این بازیکن 27 ساله به عنوان گزینه هجومی‌تری در سمت راست دفاع خود نگاه می‌کنند. اتلتیکو مادرید و وستهام نیز می‌توانند برای ژورانوویچ که هم اکنون با تیم ملی کرواسی در جام جهانی فوتبال 2022 حضور دارد، وارد رقابت شوند.

این مدافع راست در تک تک دقایق بازی‌های کرواسی در جام جهانی قطر بازی کرده و انتظار می‌رود 9 دسامبر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برزیل به میدان برود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...