ماجرای پرسپولیس و عیسی آل کثیر / چرا این قرارداد تمدید نشده است؟

عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته و البته مصدوم پرسپولیس هنوز قرارداد خود با این باشگاه را تمدید نکرده تا وضعیت او برای ادامه فصل همچنان در هاله‌ای از ابهام باشد.
کدخبر (107680) | 16 آذر 1401 | ساعت 20:02
0 67
ماجرای پرسپولیس و عیسی آل کثیر / چرا این قرارداد تمدید نشده است؟
عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته و البته مصدوم پرسپولیس هنوز قرارداد خود با این باشگاه را تمدید نکرده تا وضعیت او برای ادامه فصل همچنان در هاله‌ای از ابهام باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، عیسی آل کثیر پس از مصدومیت شدید در فصل گذشته و اصرار به عدم جراحی به موقع هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر را از دست داد. این بازیکن با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت، حالا آماده بازی شده، هر چند فعلا خبری از تمدید قرارداد او با پرسپولیس منتشر نشده است. در شرایطی که او مدتی قبل در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بود این روزها خبری از او نیست و باید دید چرا روند تمدید قرارداد این بازیکن تا این حد طولانی شده است.

عیسی آل کثیر

تعلل در تمدید قرارداد

از مدت‌ها قبل مشخص بود که عیسی آل کثیر در لیست بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی قرار دارد. او با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت چند روزی بدون آن که قراردادی داشته باشد با پرسپولیس تمرین کرد و در روزهایی که همه انتظار انتشار خبر رسمی تمدید قرارداد وی را داشتند این مهاجم به یک باره غیب شد. در شرایطی که برخی مدعی شده بودند علت عدم حضور وی در تمرینات پرسپولیس عدم توافق بر سر مدت قرارداد بوده، یکی از مدیران پرسپولیس در گفت‌وگویی که با خبرنگار سرخ نیوز داشت ضمن تکذیب این موضوع مدعی شد که باشگاه مشکلی برای عقد قرارداد تا پایان فصل آتی ندارد و علت عدم عقد قرارداد بی خبری مدیران باشگاه از عیسی آل کثیر است!

پای تراکتور و فولاد در میان است

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از مدتی قبل آغاز شده و باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکن در این بازه زمانی هستند.  تراکتور با سرمربی جدید خود یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود و مشخص است که این تیم تبریزی زمستان شلوغی در پیش خواهد داشت. با توجه به توافق عجیبی که این باشگاه با استقلال داشته، جدایی کاوه رضایی از این تیم قابل پیش بینی است و تراکتور به دنبال یک مهاجم نوک خواهد بود. گزینه اصلی آنها عیسی آل کثیر است و اگر تا به امروز این باشگاه اقدام به جذب آل کثیر نکرده دلیل آن پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال و بیرون ماندن این بازیکن تا پایان هفته پانزدهم است. فولاد دیگر تیمی است که چشم به جذب آل کثیر خواهد داشت، تیمی که علی رغم ریخت و پاش بسیار، نتایج دور از انتظاری گرفته و به جز لیگ برتر، در انتظار بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم خواهد بود.

عیسی آل کثیر

موقعیتی که پرسپولیسی‌ها قدر آن را ندانستند

در میان مدعیان و تیم‌های مطرح لیگ، پرسپولیس تنها باشگاهی بود که هم سهمیه خالی برای جذب بازیکن بزرگسال داشت و هم سهمیه آزاد برای جذب بازیکنی با شرایط این چنینی. سرخ‌ها برای تمدید قرارداد عیسی آل کثیر نیازی به طولانی کردن مذاکرات و انتظار برای باز شدن پنجره زمستانی نداشتند. این که چرا این اتفاق تا الان رخ نداده سوالی است که مدیران باشگاه باید پاسخگوی آن باشند. اگر اقدامات لازمه انجام گرفته و عیسی از عقد قرارداد به هر دلیلی خودداری کرده نیز باید به اطلاع هواداران برسد تا جلوی هر حاشیه‌ای از حالا گرفته شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...