مکزیک درهای خود را به روی مسی می‌بندد

تبعات اقدام جنجالی لیونل مسی پایانی ندارد.
کدخبر (107550) | 16 آذر 1401 | ساعت 16:19
0 119
مکزیک درهای خود را به روی مسی می‌بندد
تبعات اقدام جنجالی لیونل مسی پایانی ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، پس از طرح پیشنهادی سیاستمداران علیه ستاره آرژانتینی، لیونل مسی ممکن است با ممنوعیت ورود به مکزیک مواجه شود. یک سیاستمدار خشمگین مکزیکی در تلاش است تا لیونل مسی را از ورود به این کشور منع کند و رسماً درخواستی علیه کاپیتان آرژانتین ارائه کرده است.

پس از شکست شوکه‌کننده آرژانتین مقابل عربستان در بازی اول خود در گروه C، مکزیک را با نتیجه 2-0 در جام جهانی قطر شکست داد. مسی در نیمه دوم با یک شوت نه چندان قدرتمند اما دقیق از بیرون محوطه جریمه، توانست گیرمو اوچوآ را مغلوب کند. پس از این که فوق ستاره آرژانتینی زمینه گل دوم را برای انزو فرناندز، ستاره تیم بنفیکا فراهم کرد تا او با یک شوت محکم به بالای دروازه، کار مکزیک را برای صعود به بازی آخر بکشاند. 

پس از بازی آرژانتین و مکزیک، مسی پیراهن خود را با کاپیتان مکزیک آندرس گواردادو تعویض کرد اما برنده هفت توپ طلای جهان با وجود اینکه هموطنانش در رختکن مشغول جشن و پایکوبی بودند، وارد یک جنجال بزرگ شد. برخی تصاویر مسی را در حالتی نشان می‌دادند که در حین درآوردن کفش‌های خود، پرچم مکزیک را زیر پای خود لگد می‌کند.

بی احترامی لیونل مسی به لباس مکزیک

ماریا کلمنته گارسیا مورنو، سیاستمدار مکزیکی از جمله کسانی است که از کاپیتان تیم ملی آرژانتین، به دلیل عدم احترام به کشور مکزیک در جام جهانی منزجر شده است. این چهره بانفوذ تراجنسیتی 37 ساله خواستار جلوگیری از ورود مسی به مکزیک شده است. او در بیانیه خود آورده است "اتاق نمایندگان محترم کنگره با احترام از وزارت امور خارجه می‌خواهد که بیانیه مربوطه را به منظور اعلام جلوگیری از ورود شهروند آرژانتینی و اسپانیایی، لیونل مسی به قلمرو مکزیک صادر نماید. آندرس مسی کوچیتینی به دلیل تحقیر آشکار و عدم احترام به مکزیک در جریان جام جهانی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در روز شنبه 26 نوامبر 2022 نباید حقو حضور در کشور مکزیک را داشته باشد".

سرخیو آگوئرو، هم تیمی سابق مسی در آرژانتین، قاطعانه از او دفاع کرد و کانیلو را به خاطر پیام تهدیدآمیزش به اسطوره سابق بارسلونا مورد انتقاد قرار داد.

کانلو پس از اینکه متوجه شد توسط یک پست جعلی در اینستاگرام فریب خورده است، از مسی عذرخواهی کرد. در این پست مسی را در حال تمیز کردن کف رختکن با پیراهن مکزیک نشان می‌دهد. وقتی از مسی درباره تهدید غافلگیرکننده کانیلو پرسیده شد، گفت "هرکسی که من را می‌شناسد می‌داند که من هرگز به کسی بی احترامی نمی‌کنم. من مجبور نیستم عذرخواهی کنم زیرا به پیراهن مکزیک یا کسی بی احترامی نکردم”.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...