نکونام گزینه خوبی نیست، درست مثل کی روش!

در روزهایی که وضعیت سرمربی تیم ملی ایران مشخص نیست عده‌ای با علم کردن نام جواد نکونام به عنوان آلترناتیو کارلوس کی روش به دنبال زمینه‌سازی برای ادامه همکاری مرد پرتغالی با تیم ملی ایران هستند.
کدخبر (107673) | 16 آذر 1401 | ساعت 19:45
0 58
نکونام گزینه خوبی نیست، درست مثل کی روش!
در روزهایی که وضعیت سرمربی تیم ملی ایران مشخص نیست عده‌ای با علم کردن نام جواد نکونام به عنوان آلترناتیو کارلوس کی روش به دنبال زمینه‌سازی برای ادامه همکاری مرد پرتغالی با تیم ملی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازی رسانه‌ای رسما آغاز شده است. بعد از یک ناکامی دیگر با کارلوس کی روش، قابل پیش بینی بود که اذهان عمومی نسبت به ادامه همکاری با این پیرمرد پرتغالی نگرشی منفی داشته باشند. اما آیا این پایان کار است؟ قطعا خیر! پیام روشن کی روش با بازگشت به ایران بازگشت کارلوس کی روش به ایران و تهران گردی او پیام کاملا واضحی بود. برای او جایی بهتر از ایران وجود ندارد، جایی که بعد از هر ناکامی با سری بالا بهانه‌های تکراری ردیف کند، فوتبالی که به تمام خارجی‌هایش همواره بدهکار بوده جز مستر کی‌روش! او برنامه‌های خود برای جام ملت‌های 2023 را اعلام کرده و آماده است تا در 70 سالگی سرمربی تیم ملی ایران در جام ملت‌های پیش رو باشد. با این حال تمدید قرارداد او در وضعیت فعلی ریسک بزرگی برای فدراسیون محافظه‌کار مهدی تاج خواهد بود. پس از مدت‌ها حضور در راس مدیریت فوتبال ایران، تاج و رفقایش بهتر از گروه دیگری می‌دانند که در چنین روزهایی چه بگویند و چه نگویند. نکونام گزینه خوبی نیست، درست مثل کی روش! جواد نکونام؟ کوتاه بیایید لطفا! بعد از مدت‌ها سکوت درباره عملکرد تیم ملی، مهدی تاج روز گذشته اشاره‌ای جزئی به وضعیت تیم ملی داشت. امروز به یکباره شاهد انتشار برخی نقدها علیه جواد نکونام بودیم نقدی که ابدا شکی در صحت و سقم آن نیست، سوال این است، چه کسی نکونام را جایگزین کی روش معرفی کرده؟! نکونام در رده باشگاهی با فولاد خوزستان در دسته مربیان ناکام قرار می‌گیرد. کپی ضعیف‌تر کارلوس کی روش با همان روش بازی و شلوغ کردن کنار زمین. او قطعا گزینه مناسبی برای تیم ملی نیست، همان طور که استاد او کارلوس کی روش گزینه مناسبی نیست. فوتبال ایران نیاز به اسامی بزرگتر و کارنامه‌دارتر دارد. گزینه‌ای بزرگتر از کی روش و نکونام. چرخه اسامی تکراری را تمام کنید فوتبال ایران پتانسیلی بیش از آنچه نشان داده دارد. در فوتبالی که باشگاه‌هایش ابایی از هزینه میلیون یورویی برای جذب سرمربی ندارند تیم ملی نباید مشکل بودجه برای تعیین سرمربی داشته باشد. کما اینکه آقایان بدون آنکه خم به ابروی خود بیاورند با قبول پرداخت ضرر و زیان قرارداد اسکوچیچ او را کنار گذاشتند تا کارلوس کی روش را برای چند ماه به ایران بیاورند، آن هم با قراردادی که با روایت برخی رسانه‌ها 580 هزار یورو برای فدراسیون فوتبال ایران آب خورده است. نکونام گزینه خوبی نیست، درست مثل کی روش! برنامه بعدی هم قابل پیش بینی است بعد از تراشیدن رقیب داخلی با کارنامه مشخص برای کی روش، احتمالا طی روزهای آتی شاهد خبرهایی در رابطه با پیشنهادات خارجی برای کی روش خواهیم بود. از یک تیم ملی در آفریقا گرفته تا باشگاه‌های مصری، قطری و حتی شرق آسیایی. یک بازی تکراری برای حفظ سرمربی ناکام در تیم ملی ایران، منتظر آن روز هم هستیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...