افشاگری پاپاراتزی سرشناس؛ تعداد دقیق خیانت‌های پیکه به شکیرا مشخص شد!

حواشی زندگی شخصی پیکه کماکان ادامه دارد.
کدخبر (107700) | 16 آذر 1401 | ساعت 20:41
0 106
افشاگری پاپاراتزی سرشناس؛ تعداد دقیق خیانت‌های پیکه به شکیرا مشخص شد!
حواشی زندگی شخصی پیکه کماکان ادامه دارد.

به گزارش سرخ نیوز، ماه‌ها پس از جدایی پیکه و شکیرا از یکدیگر و توافق انها بر سر جدایی و حضانت فرزندان، اطلاعاتی به تازگی منتشر شده است که شرایط این بازیکن را که به تازگی با دنیای فوتبال وداع کرده، در شرایط بدتری قرار داد. به گفته پاپاراتزی سرشناس جوردی مارتین، این ستاره سابق تیم بارسلونا در طول رابطه خود با شکیرا خیانت‌های زیادی داشته است.

او ادعا کرده است "پیکه نه تنها با کلارا چیا، بلکه دفعات بی شماری به شکیرا خیانت کرده است که به نظر می‌رسد بیش از 50 مورد بوده است. شکیرا اکنون همه چیز را متوجه شده است". این یک بمب خبری دیگری است که زندگی پیکه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این پاپاراتزی تمام جزئیات این خیانت‌ها را برملا کرده و درباره آنها گفته "یکی از این خیانت‌ها در سال 2012 و دیگری در سال 2016 با شریک سابقش نوریا توماس و همچنین یک مورد دیگر دو سال پیش با دختری در یک کلوپ شبانه در بارسلونا بوده است".

پیکه و شکیرا

پس از جدایی از شکیرا، جرارد پیکه رابطه خود را با کلارا چیا ادامه داده است. این در حالی است که گفته می‌شود شکیرا در همین مدت با چندین مرد دیگرا در ارتباط بوده که البته این خواننده کلمبیایی آن را رد کرده است. او گفته است "به احترام فرزندانم و دوران پرآسیبی که آن‌ها می‌گذرند، از رسانه‌ها می‌خواهم که از گمانه‌زنی‌ها جلوگیری کنند. من هیچ شریک و خواسته‌ای ندارم جز اینکه خودم را تماماً وقف فرزندانم و رفاه آنها کنم".

به طور خاص، مسئله فرزندان یکی از پیچیده ترین مسائل جدایی این زوج بوده است. در نهایت، شکیرا قرار است حضانت ساشا و میلان را بر عهده بگیرد و آنها را برای زندگی به میامی آمریکا ببرد، اگرچه به پیکه فرصت دیدن آنها و گذراندن وقت با آنها داده خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...