معرفی دو داور بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی

با اعلام رسمی کمیته داوران فیفا، داوران مسابقه برزیل کرواسی و آرژانتین هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 مشخص شدند.
کدخبر (107738) | 16 آذر 1401 | ساعت 23:03
0 102
معرفی دو داور بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی
با اعلام رسمی کمیته داوران فیفا، داوران مسابقه برزیل کرواسی و آرژانتین هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 مشخص شدند.

به گزارش سرخ نیوز، پس از دو روز وقفه در برگزاری مسابقات جام جهانی 2022، اکنون همه در انتظار آغاز دوباره مسابقات و برگزاری مراحله یک چهارم نهایی این پیکارها هستند. روز جمعه ابتدا تیم های کرواسی و برزیل به مصاف هم می روند و سپس آرژانتین با هلند روبرو خواهد شد. کمیته داوران فیفا نیز اقدام به معرفی داوران دیدارهای ذکر شده کرد که طی آن، میشل اولیور 37 ساله دیدار برزیل و کرواسی را قضاوت خواهد کرد. این داور انگلیسی با کمک های استورات برت و گری بسویک این بازی حساس را قضاوت خواهند کرد. اولیور به همراه 2 کمک خود، دیدارهای ژاپن و کاستاریکا و همچنین عربستان و مکزیک را قضاوت کرده بود و حالا برای اولین بار دیدار یک کشور از اروپا را سوت می زند. با وجود حضور انگلیس در این مرحله و از آنجایی که برنده بازی برزیل و کرواسی در سمت دیگر نمودار است، فیفا تصمیم گرفت از این داور استفاده کند. علاوه بر این، متئو لاهوز اسپانیایی نیز قرار است که دیدار حساس میان آرژانتین و هلند را قضاوت کند. او پیش از این، قضاوت دیدار قطر و سنگال و بازی آمریکا و ایران را بر عهده داشت. با توجه به حذف اسپانیا از دور مسابقات، لاهوز شانس بالایی برای قضاوت دیدار فینال را خواهد داشت. معرفی دو داور بازی های یک چهارم نهایی جام جهانیلازم به ذکر است که با اعلام فیفا، تنها 20 داور در قطر باقی مانده اند و سایر داوران از جمله علیرضا فغانی به کشورهایشان برگشته اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...