پیکان 1 ایتامبه میناس برزیل 3 / شکست نماینده ایران در والیبال جام باشگاه های جهان

مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان با بازی پیکان و ایتامبه میناس آغاز شد و در نهایت نیز شاگردان اکبری با نتیجه سه بر یک شکست خوردند.
کدخبر (107711) | 16 آذر 1401 | ساعت 20:49
0 123
پیکان 1 ایتامبه میناس برزیل 3 / شکست نماینده ایران در والیبال جام باشگاه های جهان
مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان با بازی پیکان و ایتامبه میناس آغاز شد و در نهایت نیز شاگردان اکبری با نتیجه سه بر یک شکست خوردند.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان 2022 از بامداد امروز (پنج‌شنبه 17 آذر) با برگزاری بازی پیکان و ایتامبه میناس آغاز شد. پیکان به عنوان قهرمان آسیا راهی این بازی‌ها شد و ایتامبه میناس نایب قهرمان آمریکا جنوبی نخستین حریف این تیم در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان بود.

ترکیب پیکان در والیبال جام باشگاه‌های جهان 2022

ترکیب پیکان برای حضور در والیبال جام باشگاه‌های جهان 2022 از 14 بازیکن تشکیل شده است: حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، امین اسماعیل‌نژاد، آرمین تشکری، محمدرضا حضرت‌پور، رضا رضایی، علی شفیعی، امیرضا سرلک، محمدرضا مشهدی، رضا اصلانی، آرمین افشین‌فر، امیرحسین صابری

ساعت و تاریخ بازی پیکان مقابل ایتامبه میناس

ساعت و تاریخ والیبال پیکان ایتامبه میناس طبق آنچه در برنامه بازی های مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان 2022 اعلام شده پنجشنبه 17 آذر ۱۴۰۱ از ساعت 00:30 بود.

ورزشگاه بازی پیکان ایتامبه میناس

بازی والیبال پیکان و ایتامبه میناس در سالن ورزشی خیناسیو پولی‌اسپورتیو دیوینیو براگا در بتیم برزیل برگزار شد. این سال ظرفیتی معادل 6 هزار هوادار دارد.

تیم داوری والیبال پیکان ایتامبه میناس

داوری این بازی والیبال بر عهده اورتیز هکتور از پرتغال و سسپدس لاسی دنی فرانسیسکو از جمهوری دومینیکن بود.

تیم والیبال پیکان

پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال ایران با قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد تا ایران برای دهمین دوره در این مسابقات حضور داشته باشد.

ترکیب پیکان مقابل ایتامبه میناس

امین اسماعیل نژاد، آرمین افشین فر، پوریا فیاضی، امیر رضا سرلک، آرمین تشکری، محمد طاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو)

کادر فنی پیکان مقابل ایتامبه میناس

پیمان اکبری به عنوان سرمربی، غلامرضا مومنی‌مقدم، مرتضی عهدی و علی فتاحی (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، امین شاکری (آنالیزور) و سعید علی‌اصغر به عنوان سرپرست  

نتیجه ست های والیبال پیکان ایتامبه میناس

ست اول: پیکان 25- ایتامبه میناس 22 سوت دوم: پیکان 25- ایتامبه میناس 27 ست سوم: پیکان 25- ایتامبه میناس 27 ست چهارم: پیکان 18- ایتامبه میناس 25  

خلاصه والیبال پیکان ایتامبه میناس

خلاصه والیبال پیکان و ایتامبه میناس برزیل نشان می دهد که شاگردان اکبری ست نخست را پیروز شدند و در دو ست بعدی نیز بسیار نزدیک به رقیب عمل کردند اما در نهایت مغلوب نماینده آمریکای جنوبی شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...