اعتماد گل محمدی به جوان ها و بارقه‌های امید «امیدها» در پرسپولیس

در سال های گذشته به ندرت بازیکنی از تیم های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان راه یافته یا اگر راه یافته حضورش در ترکیب این تیم مستمر نبوده است.
کدخبر (108244) | 17 آذر 1401 | ساعت 20:41
0 94
اعتماد گل محمدی به جوان ها و بارقه‌های امید «امیدها» در پرسپولیس
در سال های گذشته به ندرت بازیکنی از تیم های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان راه یافته یا اگر راه یافته حضورش در ترکیب این تیم مستمر نبوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تعطیلی مسابقات لیگ و غیبت ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس، توفیق اجباری برای برخی بازیکنان تیم امید باشگاه بود تا بتوانند زیر نظر گل محمدی کار کنند و در ترکیب این تیم خودی نشان دهند. در این بین، امید نوری و علیرضا خدادادی موفق شدند در جریان دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین گلزنی کرده و با گل های خود مانع از شکست سرخپوشان مقابل این تیم دسته یکی شوند.

علیرضا خدادادی که از مهاجمان آینده دار تیم های پایه پرسپولیس محسوب می شود با پیراهن تیم امید موفق شد یک گل تماشایی را در دیدار با مقاومت تهران به ثمر برساند. این گل که از فاصله بسیار دور وارد دروازه حریف شد، یادآور گلی بود که علی کریمی در سال ۷۹ در جریان بازی پرسپولیس و سایپا به بهزاد غلامپور زد.

علیرضا خدادادی پرسپولیس

در سال های گذشته به ندرت بازیکنی از تیم های پایه به تیم بزرگسالان پرسپولیس راه یافته است. چرا که یا بازیکنی در حد و اندازه حضور در ترکیب این تیم وجود نداشته، یا اگر بازیکنی ساخته شده باشگاه قادر نبوده وی را حفظ کند. مهدی عبدی و محمد عمری از معدود بازیکنانی هستند که در این سالها از تیم های پایه توانستند خود را به کادرفنی پرسپولیس نشان دهند و در لیگ برتر بازی کنند که با توجه به استعدادهایی که در فوتبالمان موجود است آمار فاجعه باری برای تیمی با اسم و آوازه پرسپولیس محسوب می شود. متاسفانه بحث بازیکن‌سازی همواره در اولویت آخر این باشگاه قرار داشته و مدیران و مربیان باشگاه کمترین توجه را به تیم های پایه داشته اند.

باید دید یحیی گل محمدی که پیش تر در تیم های نفت، ذوب آهن و پدیده با معرفی جوان‌های کم نام و نشانی چون علیرضا بیرانوند، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، رشید مظاهری، علی قربانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی و... خدمات قابل توجهی را به فوتبال باشگاهی و ملی‌مان داشت، بالاخره چه زمانی تصمیم می گیرد در پرسپولیس هم دست به جوان‌گرایی بزند؟ آیا امید نوری و علیرضا خدادادی قادر خواهند بود همچون محمد عمری نظر گل محمدی را به حضور در ترکیب پرسپولیس جلب کنند؟

در سال های گذشته نفرات زیادی چون سعید حسین پور، حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان، ابوالفضل درویش‌وند، احسان حسینی، احمد بهاروندی، محمد امین اسدی و ... توانستند به ترکیب بزرگسالان رسیده و حتی در لیگ قهرمانان بازی کنند، اما این حضورشان در ترکیب استمرار نداشت و هر یک به دلایلی راه شان از سرخ ها جدا شد تا خروجی تیم های پایه پرسپولیس در سال های اخیر یک هیچ بزرگ باشد!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...