اندوه رونالدو ؛ فینال قرن کنسل شد!

باتوجه به خبرهایی که در رابطه با تقابل مسی و رونالدو در جام جهانی پخش شده بود اما رونالدو با پرتغال مقابل مراکش از این مسابقات حذف شد.
کدخبر (109340) | 19 آذر 1401 | ساعت 19:07
0 76
اندوه رونالدو ؛ فینال قرن کنسل شد!
باتوجه به خبرهایی که در رابطه با تقابل مسی و رونالدو در جام جهانی پخش شده بود اما رونالدو با پرتغال مقابل مراکش از این مسابقات حذف شد.

به گزارش سرخ نیوز، رونالدو و مسی جذاب‌ترین بازیکنان جام جهانی قطر محسوب می‌شدند. دو ستاره‌ای که پیش از حضور در قطر در لیست تیم‌های پرتغال و آرژانتین همه نگاه‌ها را معطوف به خود کرده بودند تا احتمالاً یک رقابت بزرگ دیگر را از فرازمینی‌ها شاهد باشیم. این پیش‌بینی رویایی حتی تا جایی پیش رفت که شرکت BCA به عنوان یکی از ابرکامپیوترهای شناخته‌شده دنیای فناوری با انجام پردازش‌های پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی به این نتیجه رسیده بود که جام جهانی 2022 قطر شاهد فینالی جذاب بین آرژانتین و پرتغال خواهد بود و این احتمال با توجه به شکل‌گیری جدول مرحله حذفی، بالاتر نیز رفت. یک اتفاق دیگر برای شکل‌گیری این پیش‌بینی را هم پیش از جام مرور کنیم؛ جایی که برند لویی‌ویتون نیز پیش از شروع جام به سراغ این دو رفت و با انتشار تصویری جذاب از بازی شطرنج این دو، روی چمدان مربوط به حمل جام، هیجان رویارویی آنها را به بالاترین حد ممکن برد. اندوه رونالدو ؛ فینال قرن کنسل شد! اما شرایط برخلاف انتظار برای کریس رونالدو پیش رفت. در شرایطی که لیونل مسی معمولاً در رقابت‌های جام جهانی به سیبل هواداران آرژانتینی تبدیل می‌شد که آن اشتیاق و تلاش لازم برای رهبری و به نتیجه رساندن تیم را ندارد، او در قطر کاملاً در نقش قهرمان تیمش ظاهر شده و در بیشتر بازی‌ها یک تنه آنها را پیش رانده است. برخلاف رونالدو که طی دو بازی اخیر از سوی سانتوس فرصت کمتری یافته و نیمکت‌نشینی او برابر کره جنوبی نیز با انتشار حواشی و شایعات زیادی همراه شد. با این حال سرمربی پرتغال ترجیح داد برابر مراکش نیز او را نیمکت‌نشین کرده و اتفاقی را شکل دهد که زوم بیشتر دوربین‌های عکاسان حاضر در استادیوم، به جای چمن ورزشگاه ثمامه روی نیمکت و چهره رونالدو باشد. اندوه رونالدو ؛ فینال قرن کنسل شد! پرتغالی‌ها که در آستانه شکست و حذف از این رقابت‌ها بودند، در اواسط نیمه دوم رونالدو را به زمین فراخواندند و در شرایطی که کاپیتان با بالاترین توان و انگیزه در صدد رهایی تیمش از شکست بود، تلاش او بی‌نتیجه ماند تا جام جهانی قطر از تحقق یک رویارویی بزرگ محروم بماند. یک تقابل ویژه که هرچند بارها از سوی دو بازیکن در رده باشگاهی شکل گرفته، اما باتوجه به اینکه این جام پایانی هر دو بازیکن خواهد بود، باید آن را حسرت بزرگی برای فوتبال‌دوستان دانست. رونالدو با پرتغال حذف شد و این در حالی است که لیونل مسی در بازی شب گذشته تیمش مقابل هلند ستاره بی‌چون و چرای زمین با یک گل و یک پاس گل بود و تیمش را اکنون در دو قدمی جام و در جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها می‌بیند. چهار تیمی که با حضور آرژانتین، مراکش، کرواسی و یکی از دو تیم فرانسه یا انگلیس تکمیل خواهد شد و جای پرتغال و رونالدو به شدت در آن خالی است. کاپیتان نتوانست به وعده خود برای حضور در فینال قطر و تقابل با لیونل مسی جامه عمل بپوشاند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...