رونالدو: رویای من به پایان رسید + عکس

کریستیانو رونالدو در پیج اینستاگرامی خود نوشت: من همیشه کسی بودم و برای هدف همه می جنگیدم و هرگز به هم تیمی هایم و کشورم پشت نمی کردم.
کدخبر (110058) | 20 آذر 1401 | ساعت 15:29
0 104
رونالدو: رویای من به پایان رسید + عکس
کریستیانو رونالدو در پیج اینستاگرامی خود نوشت: من همیشه کسی بودم و برای هدف همه می جنگیدم و هرگز به هم تیمی هایم و کشورم پشت نمی کردم.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی پرتغال شب گذشته مغلوب مراکش شده و نتوانست جواز صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی را کسب کند. برخی شایعات حاکی از احتمال خداحافظی کریستیانو رونالدو از تیم ملی پرتغال و حتی فوتبال بود، اما این بازیکن مدعی شد همیشه با تعهد کامل در زمین حاضر شده و حالا نیز نیاز به فرصت برای فکر کردن در مورد آینده دارد. کریستیانو رونالدو در صفحه خود نوشت: "قهرمانی در جام جهانی با لباس تیم ملی پرتغال، بزرگترین و بلندپروازانه ترین رویای دوران حرفه ای من بود. خوشبختانه عناوین زیادی در ابعاد بین المللی از جمله با لباس تیم ملی پرتغال کسب کرده ام، اما قرار دادن نام کشورمان در قله فوتبال جهان، بزرگ ترین آرزوی من بود. من برای رسیدن به این هدف و برآورده کردن این رویا سخت مبارزه کردم. در حضورم طی 16 سال در جام های جهانی گلزنی کرده و همیشه در کنار بازیکنان بزرگ و با حمایت میلیون ها نفر از مردم پرتغال، تمام تلاشم را کردم. با تمام توانم در زمین حاضر شدم و هرگز از مبارزه و تلاش برای رسیدن به رویا دست نکشیدم. متاسفانه دیروز این رویا به پایان رسید و نیاز به واکنشی گرم و خوشحال کننده نیست. فقط می‌خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، خیلی نوشته شده، گمانه‌زنی‌های زیادی انجام شده است، اما تعهد من به پرتغال برای یک لحظه تغییر نکرده است.

رونالدو: رویای من به پایان رسید
من همیشه کسی بودم و برای هدف همه می جنگیدم و هرگز به هم تیمی هایم و کشورم پشت نمی کردم. در حال حاضر، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. متشکرم پرتغال و با تشکر از شما قطر. این رویا تا زمانی که ادامه داشت زیبا بود... حالا وقت آن است که یک مشاور خوب باشید و به همه اجازه دهید تا نتیجه گیری خود را انجام دهند."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...