پشت پرده آشنایی رونالدو با نامزدش جورجینا

رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو که از 6 سال پیش آغاز شد، داستان جالبی دارد.
کدخبر (109789) | 20 آذر 1401 | ساعت 07:51
0 1337
پشت پرده آشنایی رونالدو با نامزدش جورجینا
رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو که از 6 سال پیش آغاز شد، داستان جالبی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، به بهانه حضور جنجالی جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو حین جریان برگزاری جام جهانی 2022 در قطر، نگاهی داشتیم به داستان آشنایی او و کریستیانو رونالدو.

جورجینا رودریگز مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۸ داشت که در آن ماجرای آشنایی خود با فوق‌ستاره فوتبال جهان را این‌گونه تعریف می‌کند: «اولین باری که رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند "گوچی" در اسپانیا بود؛ در آن مغازه کار می‌کردم. چند روز بعد از آن دیدار، این بار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره همدیگر را ملاقات کردیم. این بار توانستیم خیلی راحت‌تر با هم صحبت کنیم، چون من دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌هایمان خیلی خوب پیش رفت. همه چیز بین من و رونالدو خیلی سریع رخ داد؛ چیزی شبیه به عشق در همان نگاه اول.»

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو

آشنایی با کریستیانو رونالدو، جورجینا را از کارمند یکی از شعبات برند گوچی در اسپانیا، تبدیل به یک مدل، شخصیت تلویزیونی و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی کرد. او تنها در اینستاگرام، نزدیک به ۴۱ میلیون دنبال‌کننده دارد.

رابطه جورجینا رودریگز که اصالتی آرژانتینی دارد با رونالدو از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و او، مادر ۲ دختر از ۶ فرزند کریستیانو رونالدوست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...