ماجرای مدل شدن جورجینا نامزد رونالدو

حضور جورجینا رودریگز به‌عنوان مدل در دنیای مد و لباس، داستان جالبی دارد.
کدخبر (110429) | 21 آذر 1401 | ساعت 11:21
0 297
ماجرای مدل شدن جورجینا نامزد رونالدو
حضور جورجینا رودریگز به‌عنوان مدل در دنیای مد و لباس، داستان جالبی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز، نامزد ۲۸ ساله کریستیانو رونالدو که با حضور پر زرق و برق خود در قطر حین برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حسابی خبرساز شد، این روزها بیشتر از قبل در کانون توجهات قرار گرفته است.

آشنایی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز زمانی رقم خورد که او به‌عنوان کارمند یکی از شعبات برند مشهور گوچی (که در زمینه مد و لباس فعالیت می‌کند) در کشور اسپانیا مشغول به کار بود و با فوق‌ستاره فوتبال جهان ملاقات کرد.

ماجرای مدل شدن جورجینا نامزد رونالدو

جورجینا که اکنون بیشتر به‌عنوان مدل و شخصیت تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود، پیش از آشنایی با رونالدو هم فعالیت‌هایی در زمینه مدلینگ داشت اما نه به اندازه الان. او در خصوص آغاز فعالیتش به‌عنوان مدل می‌گوید:

«بچه که بودم کلی فیلم از تلویزیون می‌دیدم. آن موقع‌ها می‌خواستم بزرگ که شدم پلیس شوم. کمی بعد به این فکر افتادم که معلم رقص‌های کلاسیک شوم. با این حال روزی خیلی اتفاقی یک خانمی در ایستگاه قطار جلویم را گرفت و از من خواست برای مغازه و لباس‌های که تولید می‌کند نقش مدل را ایفا کنم. رفته رفته خوشم آمد و به سرم زد که به صورت حرفه‌ای مدلینگ را دنبال کنم. هر چند برای من، دختری که از شهر کوچکی در اسپانیا روزگار سپری می‌کرد، چندان این موضوع راحت نبود. با این حال بعداً که بزرگتر شدم بیشتر و بیشتر از دنیای مد و زیبایی خوشم آمد و این حرفه را انتخاب کردم.»

جورجینا رودریگز این روزها با داشتن ۴۱ میلیون فالوئر در شبکه اجتماعی اینستاگرام و به واسطه رابطه با کریستیانو رونالدو، یکی از شناخته‌شده‌ترین زنان دنیاست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...