گزارش زنده فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 آمریکا

تیم ملی ایران در بازی فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 مقابل تیم ملی کشتی آزاد آمریکا قرار گرفت و با حساب 6 بر 4 شکست خورد.
کدخبر (110210) | 20 آذر 1401 | ساعت 21:50
2 337
گزارش زنده فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 آمریکا
تیم ملی ایران در بازی فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 مقابل تیم ملی کشتی آزاد آمریکا قرار گرفت و با حساب 6 بر 4 شکست خورد.

به گزارش سرخ نیوز، جام جهانی کشتی آزاد بعد از دو سال وقفه، بار دیگر در آمریکا برگزار می‌شود. تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 مقابل تیم ملی کشتی آمریکا قرار گرفت. شاگردان پژمان درستکار در نخستین گام در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا به مصاف ژاپن رفتند و گام نخست را با پیروزی پشت سرگذاشتند. در بازی دوم، ایران مقابل منتخب جهان نیز موفق به پیروزی شد تا با دو پیروزی راهی فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 برسد. در بازی فینال تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 6 بر 4 مقابل آمریکا، به عنوان دومی این مسابقات رضایت داد.

نتیجه فینال جام جهانی کشتی آزاد آمریکا

طبق برنامه مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲، این مسابقات از روز 19 آذر به میزبانی ایووا آغاز شد و بامداد 21 آذر به پایان رسید. این مسابقات در ده وزن 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم برگزار شد که تیم ملی کشتی آزاد ایران در تمامی آن‌ها نمایندگانی برای این مسابقات اعزام کرده بود.

رحمان عموزاد - جام جهانی کشتی آزاد 2022گزارش زنده فینال جام جهانی کشتی آزاد

علاوه بر نتایج، شما می‌توانید گزارش زنده دیدارهای جام جهانی کشتی آزاد را نیز از این صفحه دنبال کنید. مسابقات جام جهانی کشتی در رشته آزاد از روز 19 آذر تا 21 آذر با حضور ۶ تیم ایران، آمریکا، ژاپن، گرجستان، مغولستان و منتخب جهان به میزبانی شهر آیووا در آمریکا برگزار شد. نتایج زنده فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 و بازی تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در این مسابقات به طور کامل در این صفحه قابل پیگیری است.

گزارش زنده فینال جام جهانی کشتی آزاد آمریکا 2022:

نتیجه فینال کشتی آزاد - دوشنبه 21 آذر

تیم ملی کشتی آزاد ایران در سومین و آخرین بازی خود در فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 آمریکا مقابل تیم تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به میدان خواهد رفت. این کشتی از ساعت 3:30 بامداد به وقت ایران آغاز شد. فینال جام جهانی کشتی آزاد بین ایران و آمریکا در نهایت با برتری 6 بر 4 آمریکا به پایان رسید.

دیدار تیم ملی کشتی آزاد ایران آمریکا جام جهانی کشتی

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در مقابل تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای فینال جام جهانی کشتی آزاد 2022 شد.
  • 57 کیلوگرم: رضا مومنی
  • 61 کیلوگرم: ابراهیم الهی
  • 65 کیلوگرم: رحمان عموزاد
  • 70 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی
  • 74 کیلوگرم: محمد صادق فیروزپور
  • 79 کیلوگرم: علی سوادکوهی
  • 86 کیلوگرم: علیرضا کریمی
  • 92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور
  • 97 کیلوگرم: کامران قاسم پور
  • 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی امیررضا معصومی نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۱۲۵ کیلوگرم است.

در آخرین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، امیررضا معصومی مقابل هایدن زیلمر قرار گرفت. در آغاز کشتی معصومی با خاک کردن حریف و سپس اجرای بارانداز 4 امتیاز گرفت. در ادامه معصومی با دو بار خارج کردن حریف خود از تشک دو امتیاز دیگر گرفت. زیلمر هم در وقت نخست یک امتیاز با خارج کردن معصومی از تشک گرفت و وقت اول با برتری 6 بر 1 معصومی به پایان رسید. در وقت دوم تلاش‌های دو کشتی‌گیر برای کسب امتیاز حاصلی نداشت و کشتی امیررضا معصومی و هایدن زیلمر در نهایت با برتری 6 بر 1 معصومی به پایان رسید.

(ویدئو کشتی سوم امیررضا معصومی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۹۷ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور کامران قاسم‌پور و امیرعلی آذرپیرا نمایندگان تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۹۷ کیلوگرم هستند.

در نهمین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، کامران قاسم‌پور در یک وزن بالاتر مقابل کایل اسنایدر قرار گرفت. در وقت اول اخطار 30 ثانیه به قاسم پور داده شد و با توجه به عدم اجرای فن از سوی او، یک امتیاز به اسنایدر داده شد. وقت اول با برتری یک امتیازی اسنایدر به پایان رسید. در وقت دوم، اسنایدر با دو بار خارج کردن قاسم‌پور از تشک دو امتیاز دیگر گرفت. اسنایدر پیش از پایان وقت دوم با خاک کردن قاسم پور دو امتیاز دیگر گرفت. کشتی کامران قاسم‌پور و کایل اسنایدر در نهایت با برتری 5 بر 0 به اسنایدر پایان رسید.

(ویدئو کشتی دوم کامران قاسم‌پور در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور نمایندگان تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۹۲ کیلوگرم هستند.

در هشتمین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، امیرحسین فیروزپور مقابل ناتان جکسون قرار گرفت. شروع طوفانی کشتی 4 امتیاز برای جکسون و یک امتیاز برای فیروزپور در بر داشت. در ادامه با رسیدن فیروزپور به پشت حریف، 2 امتیاز به وی داده شد که این صحنه با اعتراض آمریکا مواجه شد. این اعتراض مورد تایید قرار گرفت و این 2 امتیاز به فیروزپور تعلق نگرفت و تنها یک امتیاز به دلیل خروج از تشک به کشتی گیر ایرانی تعلق گرفت. در ادامه با جکسون تا نزدیکی ضربه فنی کردن فیروزپور پیش رفت اما با اقدام به موقع کشتی گیر ایرانی تنها موفق به گرفتن دو امتیاز شد. وقت اول با حساب 6 بر 2 به سود جکسون به پایان رسید. در وقت دوم تلاش‌های فیروزپور برای زیرگیری نتیجه نداشت و او دو امتیاز با کنده‌کشی گرفت و در لحظات پایانی خاک شد تا دو امتیاز از دست بدهد. کشتی امیرحسین فیروزپور و ناتان جکسون در نهایت با برتری 8 بر 4 جکسون به پایان رسید.

(ویدئو کشتی دوم امیرحسین فیروزپور در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی علیرضا کریمی نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۸۶ کیلوگرم است.

در هفتمین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، علیرضا کریمی مقابل زاهید والنسیا قرار گرفت. والنسیا با شروع طوفانی دو امتیاز در آغاز کشتی گرفت. والنسیا در اواسط وقت اول یک بار دیگر با خاک کردن کریمی دو امتیاز دیگر گرفت. وقت اول با حساب 4 بر 0 والنسیا به پایان رسید. در وقت دوم، داور به کریمی اخطار 30 ثانیه داد و با توجه به عدم اجرای فن از سوی کریمی، یک امتیاز دیگر به والنسیا داده شد. زیرگیری ناموفق کریمی با خروج والنسیا از تشک همراه شد تا یک امتیاز به کریمی داده شود. کریمی با یک سر زیربغل موفق به خاک کردن والنسیا در لحظات پایانی شد و دو امتیاز دیگر گرفت. کشتی علیرضا کریمی و زاهید والنسیا با برتری 5 بر 3 والنسیا به پایان رسید.

(ویدئو کشتی سوم علیرضا کریمی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی محمد نخودی و علی سوادکوهی نمایندگان تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۷۹ کیلوگرم هستند.

در ششمین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، علی سوادکوهی مقابل جردن باروز قرار گرفت. در وقت اول به باروز اخطار 30 ثانیه داده شد و در حالی که تنها یک ثانیه از زمان اخطار باقی مانده بود با خاک کردن سوادکوهی و اجرای فیتیله بارانداز، باروز 4 امتیاز گرفت. در اواسط وقت دوم، سوادکوهی با خاک کردن باروز 2 امتیاز گرفت و یک بار دیگر با تکرار همین روند و البته اجرای یک بارانداز، 6 بر 4 از حریف خود پیش افتاد. در ادامه با خروج سوادکوهی از تشک و امتیاز فنی به دلیل فرار از فن، دو امتیاز به باروز داده شد با این حال با نتیجه 6-6، سوادکوهی برنده این بازی لقب گرفت و طلسم ایرانی‌ها مقابل جردن باروز را شکست. کشتی علی سوادکوهی و جردن باروز در نهایت با نتیجه 6-6 و برتری سوادکوهی به پایان رسید.

(ویدئو کشتی دوم علی سوادکوهی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۷۴ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور محمدصادق فیروزپور نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۷۴ کیلوگرم است.

در پنجمین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، محمدصادق فیروزپور مقابل جیسون نولف قرار گرفت. در وقت اول فیروزپور اخطار 30 ثانیه دریافت کرد و بعد از ناکامی در اجرای فن از سوی وی، یک امتیاز به نولف داده شد. وقت اول با برتری 1 بر 0 نولف به پایان رسید. در وقت دوم مجددا یک اخطار 30 ثانیه به فیروزپور داده شد و پیش از پایان این زمان، با خاک کردن نولف دو امتیاز گرفت و پیش افتاد. کشتی محمدصادق فیروزپور و جیسون نولف در نهایت با برتری 2 بر 1 فیروزپور به پایان رسید.

(ویدئو کشتی سوم محمدصادق فیروزپور در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی امیرمحمد یزدانی و علی اکبر فضلی نمایندگان تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۷۰ کیلوگرم هستند.

در چهارمین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، امیرمحمد یزدانی مقابل آلک پانتالئو قرار گرفت. در وقت اول بعد از دو مدارای دو کشتی گیر با یک دیگر در یک دقیقه اول، کشتی گیر آمریکایی با زیرگیری سریع خود موفق به کسب دو امتیاز شد. در ادامه یزدانی موفق شد یک امتیاز از حریف خود بگیرد و وقت اول با برتری دو بر یک کشتی گیر آمریکایی به پایان رسید. در وقت دوم پانتالئو یک بار دیگر با زیرگیری و خاک کردن یزدانی دو امتیاز گرفت. در ادامه یزدانی دو بار متوالی حریف خود را تشک خارج کرد اما موفق به گرفتن امتیاز نشد اما در لحظات پایانی با خاک کردن و اجرای بارانداز 4 امتیاز گرفت که این موضوع با اعتراض آمریکایی‌ها مواجه شد، اعتراضی که مورد تایید قرار گرفت و تنها دو امتیاز به یزدانی داده شد. کشتی امیرمحمد یزدانی و آلک پانتالئو در نهایت با برتری 4 بر 3 پانتالئو به پایان رسید.

(ویدئو کشتی دوم امیرمحمد یزدانی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن 65 کیلوگرم: رحمان عموزاد

محمدرضا باقری و رحمان عموزاد نمایندگان تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۶۵ کیلوگرم هستند.

در سومین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، رحمان عموزاد مقابل جان دیاکومیهالیس قرار گرفت. شروع طوفانی عموزاد دو امتیاز برای وی در وقت اول در بر داشت. در وقت دوم، کشتی گیر آمریکایی با یک زیرگیری سریع موفق به خاک کردن عموزاد و گرفتن دو امتیاز شد و این روند را یک بار دیگر تکرار کرد. در ادامه عموزاد با کنده کشی دو امتیاز گرفت. عموزاد در 30 ثانیه پایانی یک امتیاز دیگر گرفت و از حریف خود پیش افتاد. کشتی رحمان عموزاد و جان دیاکومیهالیس در نهایت با برتری 5 بر 4 عموزاد به پایان رسید.

(ویدئو کشتی دوم رحمان عموزاد در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۶۱ کیلوگرم: ابراهیم الهی ابراهیم الهی نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۶۱ کیلوگرم است.

در دومین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، ابراهیم الهی مقابل سث گروس، کشتی‌گیر آمریکایی، قرار گرفت. تلاش دو کشتی گیر در وقت اول برای کسب امتیاز تا اواسط این وقت نتیجه نداشت تا اینکه گروس موفق به گرفتن دو امتیاز با خاک کردن و 8 امتیاز دیگر با باراندازهای متوالی شد. کشتی ابراهیم الهی و سث گروس در نهایت با برتری 10 بر 0 گروس به پایان رسید.

(ویدئو کشتی سوم ابراهیم الهی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا مومنی

رضا مومنی نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در وزن ۵۷ کیلوگرم است.

در نخستین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، رضا مومنی مقابل زین ریچاردز، کشتی‌گیر آمریکایی، قرار گرفت. مومنی جوان در یک کشتی نزدیک در آخرین لحظات می‌توانست برنده کشتی لقب بگیرد اما تجربه حریف بیشتر بود و به مدد همین تجربه موفق به گرفتن امتیازات بیشتر شد. کشتی رضا مومنی و زین ریچاردز در نهایت با برتری 6 بر 2 ریچاردز به پایان رسید.

(ویدئو کشتی سوم رضا مومنی در جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا را از «این صفحه» مشاهده کنید)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
کشتی گیرهای ایران عالی هستند ارنج تیم افتضاح بود دلم بیشتر برای کامران قاسم پور سوخت که قربانی ارنج تیم شد
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دبیر استعداد عجیبی تو خراب کردن قهرمان ها داره اول یزدانی الان هم قاسمپور
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...