الیاس شاعر: مراکش بهترین مربی دنیا را دارد!

بازیکن تیم فوتبال مراکش در نشست خبری پیش از بازی با فرانسه گفت: ما بهترین مربی دنیا را در اختیار داریم.
کدخبر (111018) | 22 آذر 1401 | ساعت 13:55
0 83
الیاس شاعر: مراکش بهترین مربی دنیا را دارد!
بازیکن تیم فوتبال مراکش در نشست خبری پیش از بازی با فرانسه گفت: ما بهترین مربی دنیا را در اختیار داریم.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی مراکش شگفتی ساز جام جهانی 2022 بوده و توانسته تا نیمه نهایی صعود کند. مراکشی‌ها حالا در یک قدمی فینال هستند و باید فرانسه را برای رسیدن به این هدف شکست دهند. بدون شک نقش ولید الرکراکی، مربی مراکش، در این موفقیت تاریخی غیر قابل انکار است.

الیاس شاعر، هافبک تهاجمی مراکش، که برای کوئینز پارک رنجرز انگلیس بازی می‌کند، در تمجید از الرکراکی گفت: «ما بهترین مربی جام جهانی را در اختیار داریم و این فردا در بازی با فرانسه ثابت خواهد شد. همه بازیکنان با او راحت هستند و در حال حاضر برای ما مثل یک پدر و برادر است. الرکراکی فقط یک مربی نیست و برای هر مشکلی می‌توانید نزد او بروید و شما را آرام خواهد کرد. معتقدم او فردا بار دیگر به دنیا نشان خواهد داد که چه مربی بزرگی است.»

شاعر ادامه داد: «ما مردمانی پرشور داریم و فردا حداقل 20 هزار نفر در ورزشگاه خواهند بود تا تیم را تشویق کنند. فرانسه حریف بزرگ و بسیار دشواری است ولی ما خوشبین هستیم. مراکشی‌ها عاشق فوتبال هستند و امیدوارم ناامیدشان نکنیم. ما تا همینجا به همه نشان داده‌ایم که می‌توان رویاها را محقق کرد. مراکش کشور فوق العاده‌ای است. ما مردمانی مهمان نواز و سخاوتمند هستیم. ما به سراسر جهان نشان دادیم که مراکش چه کشوری است. فوتبال به ما این فرصت را داده است که این کار را انجام دهیم و از این بابت سپاسگزاریم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...