تاثیر عجیب جام جهانی قطر بر دربی پایتخت!

با نمایش های با کیفیتی که تیم های حاضر در جام جهانی ارائه داشتند بی شک انتظارات از دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی بالاتر از قبل خواهد بود.
کدخبر (110962) | 22 آذر 1401 | ساعت 13:18
0 52
تاثیر عجیب جام جهانی قطر بر دربی پایتخت!
با نمایش های با کیفیتی که تیم های حاضر در جام جهانی ارائه داشتند بی شک انتظارات از دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی بالاتر از قبل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رقابت های لیگ برتر بعد از پایان جام جهانی 2022 قطر و از روز بیست و هشتم آذر مجددا از سر گرفته خواهد شد. برخلاف فصول گذشته پس از اتمام هفته پانزدهم، خبری از استراحت نیست و تیمها بلافاصله باید خود را برای نیم فصل دوم آماده کنند. در واقع تعطیلاتی که تیمها در آن به سر می برند، حکم همان تعطیلی نیم فصل را داشت؛ با این تفاوت که پنجره نقل و انتقالات زمستانی سر جای خودش است و مطابق معمول با اتمام نیم فصل باز خواهد شد تا مربیان بتوانند یارگیری کنند. ۴ هفته پایانی نیم فصل به نوعی می تواند حکم‌ یک آزمون جدی را برای بازیکنانی داشته باشد که در بازی های گذشته خوب نبودند و در تعیین سرنوشت آن ها تاثیرگذار باشد.

در این هفته ها رقابت تیم‌ها در بالا و پایین جدول داغ‌تر از همیشه خواهد بود و علاقمندان فوتبال می توانند دلگرم باشند که پس از پایان رقابت جذاب جام جهانی همچنان شاهد برگزاری ورزش مورد علاقه خود در سطح دیگری باشند. آنچه این شور و هیجان را بیشتر خواهد کرد، برگزاری دربی پایتخت در روز بیست و نهم آذر است؛ مسابقه ای که به سبب فاصله دو امتیازی دو تیم در بالای جدول از همیشه حساس تر خواهد بود.

البته باید دید که دو‌ تیم چقدر مهیای برگزاری این بازی هستند؟ به هرحال پرسپولیس و استقلال دو ماهی است که دور از شرایط مسابقه بوده و نیمی از زمان تمرینات خود را بدون حضور ملی پوشان برگزار کردند. جمیع این مسائل می تواند روی کیفیت دربی اثر بگذارد و شاید بازیکنان نتوانند آن انتظاری را که از آن ها می رود را برآورده سازند.‌ قطعا مربیان دو تیم دوست نداشتند در این مقطع با هم رو به رو شوند و ترجیح می دادند این بازی مهم در کوران مسابقات برگزار شود و نه پس از یک تعطیلی طولانی تا بتوانند با آمادگی کامل در دربی حاضر باشند.

با نمایش های با کیفیتی که تیم های حاضر در جام جهانی ارائه داشتند بی شک انتظارات از دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی بالاتر از قبل خواهد بود. چه بسا حتی تا مدتها سطح کیفی مسابقات لیگ برتر با قطر ۲۰۲۲ مقایسه شود؛ چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ فنی. البته این مقایسه کردن ها اگر با واقع بینی توام باشد نه تنها بد نیست که می تواند برای فوتبالشان مفید باشد و به پیشرفتش کمک کند. قطعا جام جهانی یک کلاس درس رایگان برای همه مربیان و بازیکنان فوتبال در سراسر دنیا بود. برخی بازیکنان ما هم به واسطه شرکت تیم ملی در قطر توانستند فرصت بازی در این رقابت ها را پیدا کنند و باید منتظر ماند و دید آیا این حضور تاثیری بر کیفیت فنی فوتبالمان خواهد گذاشت؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...