رونالدو - مندز ؛ وضعیت نرمال نیست

باتوجه به شرایط کریستیانو رونالدو و رقم بالای قرارداد او، مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز به دنبال پیدا کردن تیمی مناسب برای او است.
کدخبر (111091) | 22 آذر 1401 | ساعت 15:37
0 48
رونالدو - مندز ؛ وضعیت نرمال نیست
باتوجه به شرایط کریستیانو رونالدو و رقم بالای قرارداد او، مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز به دنبال پیدا کردن تیمی مناسب برای او است.

به گزارش سرخ نیوز، جام جهانی 2022 قطر برای پرتغال به پایان رسید و اکثر ستاره‌های آن از هفته آینده کارشان را در رقابت‌های باشگاهی از سر خواهند گرفت، اما بزرگترین بازیکن این تیم کریستیانو رونالدو تیمی ندارد که بخواهد در تمریناتش شرکت کند. او در مدت حضورش در قطر، قرارداد خود با منچستریونایتد را طی توافقی دوطرفه فسخ کرد و به این ترتیب بازیکن آزاد شد تا در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود. مشکل اما اینجاست که خواسته‌های مادی او آنقدر بالاست که هر تیمی از پس برآورده کردن‌شان برنمی‌آید و همین موضوع هم باعث ایجاد تنش در رابطه میان بازیکن 37 ساله و مدیربرنامه‌هایش ژرژ مندز شده است. رونالدو از تابستان سال گذشته دنبال تیمی جدید بود، اما با همه شایعاتی که مطرح شد در نهایت در منچستریونایتد ماند. با این حال خارج شدن از ترکیب اصلی این تیم و مصاحبه جنجالی علیه باشگاه و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ، باعث پایان همکاری رونالدو و شیاطین سرخ شد. از زمان رخ دادن این اتفاق به جز النصر عربستان هیچ پیشنهاد رسمی دیگری به رونالدو نشده است، اما رونالدو خودش را هنوز آماده‌تر از آن می‌بیند که بخواهد به لیگی مانند لیگ عربستان برود. در همین حال مندز هم در تلاش و رایزنی است تا بلکه تیمی پیدا کند که اگر نه همه خواسته، بلکه حداقل اکثر انتظارات هموطنش را برآورده کند و بروز یکسری اختلافات میان دو نفر سبب شده است که رابطه‌شان دچار تنش شود. البته این اولین باری نیست که این اتفاق رخ می‌دهد و دو طرف بعد از جدایی او از یوونتوس هم شرایط مشابهی را تجربه کردند که البته مدتی بعد به حالت عادی برگشت. ظاهراً چیزی که باعث تنش مجدد در رابطه میان دو طرف شده، این است که رونالدو حاضر به کوتاه آمدن از خواسته‌های مالی خود نیست و با این شرایط امیدوار است که بتواند مقصد مطلوبش را در آستانه 38 سالگی پیدا کند، چیزی که کار مندز را سخت کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...