منتظر باشید؛ فشار وحشتناک روی یک نفر در دربی!

بی شک با توجه به اتفاقات جام جهانی 2022 قطر، یک نفر در دربی پیش رو استقلال و پرسپولیس فشار وحشتناکی را تجربه خواهد کرد.
کدخبر (110731) | 22 آذر 1401 | ساعت 07:38
0 50
منتظر باشید؛ فشار وحشتناک روی یک نفر در دربی!
بی شک با توجه به اتفاقات جام جهانی 2022 قطر، یک نفر در دربی پیش رو استقلال و پرسپولیس فشار وحشتناکی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، این ماجرای وی‌ای آر در فوتبال ایران کم کم به جوکی به شدت خنده دار  مبدل شده است. در حالیکه فوتبال دنیا به سرعت برق و باد از این گذرگاه عبور کرد و در جام جهانی 2022 قطر شاهد نقش آفرینی آن اتاق پر ماجرای ویدئو چک بودیم و چندین داور نیز قربانی این اتاق شدند و نمونه مشخص آن، علیرضا فغانی، قاضی مطرح کشورمان بود. اینجا و در فوتبال بی‌در و پیکر خودمان که حالا در آستانه مهمترین دیدار باشگاهی‌اش یعنی دربی سرخابی‌ها قرار داریم، کمتر کسی به این باور رسیده که بالاخره روزی که دور نیست قرار است این ماجرای کذایی وی‌ای آر از شکل و شمایل شعار به وادی حقیقت برسد و ...

اتاق VAR در جام جهانی قطر

دربی هم می‌آید و می‌رود و بی‌شک داوری‌اش با کوهی از حواشی همراه خواهد بود اما یادمان نرود که مدیران این فوتبال و بالا دستی‌هایشان، بخصوص جناب وزیری که گهگاه از آمدن این سیستم به فوتبال کشور سخن می‌گوید و حواله فردا را می‌دهد، نتوانستند -و شاید هم نخواستند- به این فردای معروف رنگ واقعیت ببخشند و آن را عملیاتی کنند.

در فوتبالی که چند صد میلیارد ناقابل در باشگاه بزرگ آن دود می‌شود و به هوا می‌رود و یا برای سنگین‌ترین شکست تاریخش در جام جهانی، نقش آفرینان آن حماسه (!) حواله باران می‌شوند و... آیا فقط برای این وی‌ای آر بخت برگشته پولی نیست؟ شاید هم باشد و عده‌ای نمی‌خواهند پول را خرج این سیستم به درد نخور مسخره (!) کنند که کار خاصی جز دادن حق به حقدار از عهده‌اش بر نمی‌آید.

خلاصه هر چه که هست، ما از خیر این ماجرا گذشتیم و بی‌خیال وی‌ای آر شدیم و از «رو» رفتیم اما شک نداریم که پس از اتفاقات جام جهانی 2022 و نقش موثری که این سیستم در داوری‌های آن مسابقات داشت، در همین دربی پیش روی استقلال و پرسپولیس، یک نفر به سبب نبود وی ار آر و بییندگانی که با تجربه بیش از 4 هفته تماشای جام جهانی قطر دربی را به نظاره خواهند نشست، زیر فشار خردکننده‌ای خواهد رفت و آن یک نفر جناب قاضی میدان است که هنوز نامش رسما اعلام نشده و فرقی هم نمی‌کند که باشد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...