مودریچ: دوست دارم در رئال بازنشسته شوم

ستاره تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم.
کدخبر (110790) | 22 آذر 1401 | ساعت 09:29
0 69
مودریچ: دوست دارم در رئال بازنشسته شوم
ستاره تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی کرواسی امشب در دیداری حساس و تماشایی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی آرژانتین برود.

لوکا مودریچ ستاره کرواسی در مسیر حضور دوباره در مرحله نیمه نهایی جام جهانی بوده و امیدوار است که این بار هم بتواند تیمش را مانند جام جهانی 2018 روسیه به دیدار فینال برساند.

او پیش از این مدعی شده بود که تیم ملی کشورش مانند رئال مادرید است و هرگز حاضر نیست تا لحظه آخر هر دیدار و پیش از به صدا درآمدن سوت پایان این بازی تسلیم شود و حالا از علاقه‌اش به خداحافظی در سانتیاگو برنابئو صحبت کرده است.

لوکا مودریچ کرواسی مثل رئال مادرید به سادگی تسلیم نمی‌شود

این هافبک 37 ساله در گفتگو با آ. اس اظهار داشت: «من در حال حاضر در جام جهانی هستم و تمام تمرکزم روی کرواسی است. البته که دوست دارم در رئال بازنشسته شوم. من پیش از این هم بارها به این نکته اشاره کرده بودم. نمی‌توان هیچ چیز را با قطعیت صددرصد گفت اما این ایده من است و رویایی است که همیشه به آن فکر می‌کنم.»

مودریچ پیش از این نیز تاکید کرده بود که قصد دارد پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر به صورت جدی درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

او در طول دوران حضورش در رئال مادرید تا به حال 454 بازی با پیراهن این تیم انجام داده و یکی از مهره‎‌های کلیدی رئال در کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...