جام جهانی 2022 / جشن در خانه مارادونا برای درخشش مسی!

شب گذشته در پایتخت آرژانتین ده‌ها هوادار احساسی آرژانتینی، پنالتی نیمه اول مسی دربرابر کرواسی در جام جهانی را در خانه قدیمی مارادونا جشن گرفتند.
کدخبر (111608) | 23 آذر 1401 | ساعت 14:37
0 72
جام جهانی 2022 / جشن در خانه مارادونا برای درخشش مسی!
شب گذشته در پایتخت آرژانتین ده‌ها هوادار احساسی آرژانتینی، پنالتی نیمه اول مسی دربرابر کرواسی در جام جهانی را در خانه قدیمی مارادونا جشن گرفتند.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی با گلزنی و دادن پاس گل در پیروزی 3-0 آرژانتین مقابل کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی قطر یکی از بهترین نمایش‌های خود را در این جام بر جای گذاشت. پس از گل نخست او به کرواسی، هواداران آرژانتین که در خانه قدیمی دیگو مارادونا در بوینس آیرس جمع شده بودند، با خوشحالی تمام جشن گرفتند و ویدیوهایی از آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. آرژانتینی‌ها پس از پنالتی مسی و گلزنی جولیان آلوارز ستاره منچسترسیتی، به دومین فینال جام جهانی در هشت سال گذشته رسیدند. حالا آنها روز یکشنبه در ورزشگاه لوسیل به مصاف برنده دیدار فرانسه یا مراکش خواهند رفت. مسی می‌تواند پس از دیگو مارادونا دومین بازیکن آرژانتین باشد که در دو فینال جام جهانی کاپیتان این کشور بوده است. در سن 35 سالگی، بازی فینال احتمالا آخرین شانس او برای قهرمانی در این رقابت‌ها و انتقام شکست آرژانتین از آلمان در فینال 2014 خواهد بود. شب گذشته در پایتخت آرژانتین ده‌ها هوادار احساسی آرژانتینی، پنالتی نیمه اول مسی را در خانه قدیمی مارادونا جشن گرفتند؛ خانه‌ای که توسط یک تاجر محلی خریداری شد و به محل برای تماشای بازی‌های جام جهانی تبدیل شد. مارادونا دو سال قبل در سن 60 سالگی در نوامبر 2020 درگذشت. جام جهانی 2022/جشن در خانه مارادونا برای درخشش مسی! جک نیکاس روزنامه نگار دیلی استار برای این بازی در خانه سابق مارادونا حضور داشت و می‌گوید که پس از بازی یک جشن کامل برگزار شده است چراکه رویای آرژانتین برای قهرمانی جهان سوم همچنان زنده مانده است. بسیاری بر این باورند که مسی قرار است در نهایت بزرگترین جام فوتبال را به خانه ببرد و پس از آن به دوران فوتبال ملی خود پایان دهد. برنده هفت بار توپ طلا تقریباً همه چیز را در دنیای فوتبال بدست آورده است. او با بارسلونا، پاری سن ژرمن و آرژانتین 11 عنوان قهرمانی لیگ، چهار قهرمانی لیگ قهرمانان، یک قهرمانی کوپا آمریکا و افتخارات بی‌شمار دیگری را به ارمغان آورده است اما جام جهانی همیشه دور از دسترس او بوده است. مسی در سال 2014 پس از هدایت آرژانتین به فینال جام جهانی برزیل، توپ طلای جام جهانی را از آن خود کرد، با این حال عملکرد او در قطر در سطح دیگری بوده است. این آرژانتینی شگفت انگیز در 6 بازی خود تاکنون 5 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است. بازی‌های مسی در این دوره با مارادونا در سال 1986 مقایسه شده است؛ زمانی که این اسطوره آرژانتینی تیم ملی کشورش را در مکزیک به شکوه قهرمانی رساند. برخی از منتقدان معتقدند تا زمانی که مسی به دستاورد 36 سال قبل مارادونا دست پیدا نکند، نمی‌توان او را بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال دانست. جام جهانی 2022/جشن در خانه مارادونا برای درخشش مسی! با این حال او اکنون تنها 90 دقیقه با انجام این کار فاصله دارد. مسی پس از پیروزی مقابل کرواسی گفت: "من از این موضوع بسیار لذت می‌برم. احساس بسیار خوبی دارم، به اندازه کافی قوی هستیم که بتوانیم با هر تیمی روبرو شویم. ما در بازی قبلی یک فداکاری بزرگ انجام دادیم". مسی در این بازی چندین رکورد را شکست. او اکنون 11 گل در جام جهانی به ثمر رسانده که بیش از هر ملی پوش دیگر آرژانتینی بوده و اولین بازیکن کشورش است که در پنج بازی مختلف در یک دوره از رقابت‌ها گلزنی می‌کند. مسی همچنین بیست و پنجمین بازی خود را در جام جهانی مقابل کرواسی انجام داد و اگر طبق انتظار روز یکشنبه در فینال بازی کند، رکورد لوتار ماتائوس اسطوره آلمانی را خواهد شکست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...