ریوالدو: مسی لیاقت قهرمانی جام جهانی را دارد

اسطوره فوتبال برزیل به تقدیر از لیونل مسی پراخت.
کدخبر (111635) | 23 آذر 1401 | ساعت 15:36
0 70
ریوالدو: مسی لیاقت قهرمانی جام جهانی را دارد
اسطوره فوتبال برزیل به تقدیر از لیونل مسی پراخت.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال برزیل، به تشویق تیم ملی آرژانتین پرداخته و با توجه به رقابت دیرینه بین این دو کشور، تعجب بسیاری را برانگیخت. حالا ریوالدو، ستاره قهرمانی برزیل در جام جهانی 2002، مدعی شد در دیدار فینال آرژانتین را تشویق خواهد کرد. همچنین او از لیونل مسی تمجید کرده و مدعی شد این بازیکن لایق کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی بوده است. تیم ملی آرژانتین بعد از برتری مقتدرانه برابر کرواسی در مرحله نیمه نهایی، یکشنبه شب و در بازی فینال به مصاف برنده دیدار فرانسه و مراکش خواهد رفت.

ریوالدو گفت: "ما در این دوره دیگر تیم ملی برزیل یا ستاره ای مانند نیمار جونیور را در فینال جام جهانی نداریم و آنها با قبول شکست مقابل کرواسی از این تورنمنت حذف شدند. بنابراین من در ادامه جام جهانی طرفدار تیم ملی آرژانتین خواهم ماند. دیگر هیچ تردیدی در مورد لیونل مسی وجود ندارد و تو همین حالا نیز ثابت کرده ای که لیاقت کسب عنوان قهرمانی در این دوره جام جهان را در گذشته نیز داشته ای.

اما خداوند خودش بهتر می داند چه کاری انجام دهد و نوبت تاج گذاری تو نیز فرا خواهد رسید. تو به خاطر شخصیتی که داری و به دلیل فوتبال فوق العاده ای که همیشه بازی کرده ای، شایسته کسب این عنوان و موفقیت هستید. من کلاهم را به احترام عملکرد تو از سر برمی دارم و امیدوارم خدا کاری کند همیشه به موفقیت دست یابی."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...