سورپرایز احتمالی ساپینتو در دربی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تلاش کرد تا ترکیب اصلی تیمش در بازی‌های دوستانه برای دربی لو نرود.
کدخبر (111516) | 23 آذر 1401 | ساعت 09:57
0 72
سورپرایز احتمالی ساپینتو در دربی!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تلاش کرد تا ترکیب اصلی تیمش در بازی‌های دوستانه برای دربی لو نرود.

به گزارش سرخ نیوز، تیم فوتبال استقلال در تعطیلات لیگ برتر با انجام بازی‌های تدارکاتی سعی کرد برای مسابقه با پرسپولیس در هفته دوازدهم به بهترین شکل ممکن خود را آماده کند. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌ها در این مدت تیم خودرا مقابل هوادار، نفت مسجدسلیمان و ملوان به میدان فرستاد تا بازیکنان در شرایط بازی قرار داشته باشند.

نکته قابل توجه در حاشیه مسابقات تدارکاتی استقلال عدم رسانه‌ای شدن اطلاعات فنی این تیم بود؛ ریکاردو ساپینتو به بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال اجازه نداد تصاویر متنوع و البته لیستی از ترکیب تیم خود در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد و به نظر می‌رسد او قصد دارد تیمش را تا دربی پایتخت مخفی نگه دارد.

ساپینتو که اهمیت بازی با پرسپولیس را برای هواداران استقلال درک کرده، احتمالا برای این بازی سورپرایزهایی نیز در ترکیب خواهد داشت. استقلال اگر بتواند در دربی به برد برسد، جای پرسپولیس را در صدرجدول خواهد گرفت و به همین خاطر کادرفنی آبی‌ها تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی هرچه بهتر تا این مسابقه انجام خواهد داد.

باید دید ترکیب استقلال برای دربی دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؛ فعلا که کسی از شرایط فنی بازیکنان خبری ندارد و فقط ساپینتو و همکارانش هستند که می‌توانند درباره ترکیب دربی تصمیم بگیرند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...