واکنش انگلیسی‌ها به برتری آرژانتین ؛ پنالتی نبود!

کارشناسان انگلیسی پخش زنده دیدار آرژانتین و کرواسی معتقد بودند پنالتی‌ای که داور این دیدار در دقیقه 34 به سود آلبی‌سلسته اعلام کرد تصمیم درستی نبود.
کدخبر (111345) | 22 آذر 1401 | ساعت 21:46
0 87
واکنش انگلیسی‌ها به برتری آرژانتین ؛ پنالتی نبود!
کارشناسان انگلیسی پخش زنده دیدار آرژانتین و کرواسی معتقد بودند پنالتی‌ای که داور این دیدار در دقیقه 34 به سود آلبی‌سلسته اعلام کرد تصمیم درستی نبود.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می‌رسد روابط سرد سیاسی و فوتبالی بین انگلیس و آرژانتین هرگز بهبود پیدا نمی‌کند. درحالیکه انگلیس در این دوره از جام جهانی توسط فرانسه حذف شده و در مرحله نیمه‌نهایی حضور ندارد ولی کارشناسان انگلیسی در تلویزیون این کشور نشان دادند از برتری آرژانتینی‌ها مقابل کرواسی راضی نیستند. بعد از گذشت حدود نیم ساعت از شروع مسابقه امشب و در حالیکه مسابقه آرژانتین و کرواسی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد دانیل اورساتو، داور ایتالیایی، یک پنالتی به سود آلبی‌سلسته اعلام کرد و این شروع گلزنی آرژانتینی‌ها بود. پنالتی‌ای که توسط لیونل مسی به گل تبدیل شد. واکنش انگلیسی‌ها به برتری آرژانتین ؛ پنالتی نبود! کارشناسان انگلیسی پخش زنده بازی اما از این تصمیم داور و برتری آرژانتینی‌ها دلخور بودند. یان رایت در این باره گفت:" در واقع این صحنه خطای جولین آلوارز است. دروازه‌بان جز اینکه سر جایش ایستاده کاری نمی‌کند. او اصلا نمی‌توانست کار دیگری بکند. این آلوارز بود که در حال دویدن به او کوبید. داور برای نگاه کردن به تصاویر VAR نرفت. من واقعا نمی‌فهمم". گری نویل هم با تأیید صحبت‌های رایت گفت:" درست است. اصلا نباید پنالتی گرفته می‌شد. لیکاوویچ اول به سمت راست حرکت کرد و قبل از اینکه آلوارز به توپ ضربه بزند سر جایش ایستاد. یک دروازه‌بان در چنین موقعیتی چه کار باید بکند؟ لیواکوویچ مجبور بود آن حرکت را بکند و پایش را جلو بگذارد. اگر لیواکوویچ به دویدن به سمت آلوارز ادامه می‌داد تصمیم داور درست بود. ولی دروازه‌بان کرواسی قبل از رسیدن او ایستاد. نه، پنالتی نبود". روی کین که دیگر کارشناس شبکه ITV بود هم با استدلالی مشابه یاران رایت و گری نویل این تصمیم داور را کاملا اشتباه دانست و گفت لیواکوویچ برای دفع توپ حرکت کرد ولی با توجه به اینکه در جای خود ایستاد عملا بازیکن آرژانتینی بود که خودش را به او زد. اما پیتر والتون، داور بازنشسته انگلیسی، که به عنوان کارشناس داوری در برنامه حضور داشت تصمیم اورساتو را درست دانست. او گفت:" اگر در این صحنه به جای دروازه‌بان یک بازیکن بود مسلما همه قبول داشتند که پنالتی اتفاق افتاده است. در این مورد دروازه‌بان بودن هیچ مزیتی ایجاد نمی‌کند و تصمیم داور درست بود". واکنش انگلیسی‌ها به برتری آرژانتین ؛ پنالتی نبود!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...