احتمال استفاده از داوران جام جهانی برای دربی

غلامرضا سلیمانی، مسئول اجرایی دپارتمان داوران، توضیحاتی را راجع به انتخاب داور دربی مطرح کرد.
کدخبر (111573) | 23 آذر 1401 | ساعت 13:03
0 54
احتمال استفاده از داوران جام جهانی برای دربی
غلامرضا سلیمانی، مسئول اجرایی دپارتمان داوران، توضیحاتی را راجع به انتخاب داور دربی مطرح کرد.

به گزارش سرخ نیوز، غلامرضا سلیمانی در مورد آخرین وضعیت انتخاب داور دربی پایتخت اظهار داشت:‌ قرار است روز شنبه جلسه‌ای برای انتخاب داوران تمام بازی‌های هفته دوازدهم برگزار شود و جلسه خاصی هم برای دربی نداریم. معمولا سه چهار روز قبل از هر بازی جلسه‌‌ای بین کمیته و دپارتمان داوری تشکیل می‌شود و پس از کسب نتیجه داور را اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص مطرح شدن نام امیر عرب‌براقی به عنوان گزینه اصلی قضاوت دربی توضیح داد: خود ما هم هنوز نمی‌دانیم چه کسی قرار است داور دربی باشد همه این مسائل گمانه‌زنی خود رسانه‌ها است و هیچ ارتباطی به تصمیم کمیته و دپارتمان داوری ندارد.

مسئول اجرایی دپارتمان داوران در خصوص ملاک‌های انتخاب داور بازی پرسپولیس و استقلال گفت: 100درصد برای هر کاری باید شاخص‌هایی در نظر گرفت شاخص ما هم برای انتخاب داور دربی عملکرد داوران در هفته‌های گذشته، نمرات و تجربه آنها است. همه این موارد را در نظر گرفته و روی یک گزینه خوب به ویژه برای این مسابقه به اجماع می‌رسیم.

احتمال استفاده از داوران جام جهانی برای دربی

سلیمانی در خصوص احتمال استفاده از محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری در دربی تهران پس از بازگشت آنها از جام‌جهانی قطر با توجه به اینکه آنها احتمال دارد پس از خداحافظی با جام‌جهانی روحیه چندان بالایی نداشته باشند عنوان کرد: چرا که نه شاید از منصوری و ابوالفضلی هم استفاده کنیم. عملکرد داور هم مانند بازیکن فراز و نشیب دارد، منصوری دو بار جام‌جهانی را تجربه کرد و ابوالفضلی هم کمک‌داور کم تجربه‌ای نیست زیرا یکبار به المپیک رفته، حضور در جام‌جهانی بزرگسالان و جوانان جهان را تجربه کرده و اتفاقی هم که در جام‌جهانی قطر برای آنها افتاد برای هر کسی پیش می‌آید و فقط مخصوص داوران ما نیست.

وی ادامه داد: شک نکنید اگر در این بازی خاص هم از منصوری و ابوالفضلی استفاده نکنیم، از آنها که آماده‌ترین و بروزترین کمک‌داوران ما هستند در سایر مسابقات استفاده خواهیم کرد.

پیش از این، از امیر عرب براقی، به عنوان داور احتمالی دربی هفته آینده نام برده می شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...