از زد و خورد تا تهدید به قتل! حواشی عجیب در لیگ برتر فوتسال

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال با ضرب و شتم و دعواهای عجیبی پیگیری شد.
کدخبر (111584) | 23 آذر 1401 | ساعت 13:11
0 92
از زد و خورد تا تهدید به قتل! حواشی عجیب در لیگ برتر فوتسال
هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال با ضرب و شتم و دعواهای عجیبی پیگیری شد.

به گزارش سرخ نیوز، دو تیم گهرزمین سیرجان و کراپ الوند قزوین در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در سیرجان به مصاف هم رفتند. در ابتدا قرار بود این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود اما حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه محل بازی حضور یافتند.

در پایان این بازی، کراپ توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد، اما این دیدار حواشی زیادی داشت که حتی به بیرون از سالن مسابقه هم کشیده شد.

بعد از این دیدار محمد سلیمان‌زاده، مدیرعامل باشگاه گهرزمین در اقدامی غیرمنتظره و غیر ورزشی به سمت مهران عالیقدر، ملی‌پوش سابق فوتسال رفت و او را تهدید کرد.

وی گفت: «نمی‌گذارم زنده از این شهر خارج شوی!» و در همین حین امیرحسین سلیمان‌زاده، برادر این مدیر با ورود به زمین مسابقه اقدام به ضرب و شتم با مهران عالیقدر می‌کند.

در این اوضاع آشفته، با ورود نیروی انتظامی بازیکنان کراپ سریعاً به رختکن هدایت می‌شوند تا به ظاهر ماجرا ختم به خیر شود.

از زد و خورد تا تهدید به قتل! حواشی عجیب در لیگ برتر فوتسال

اما در ادامه زمانی که کراپی‌ها در مسیر منتهی به فرودگاه سیرجان بودند هواداران منتسب به گهرزمین با دو خودروی شخصی ضمن فحاشی به بازیکنان کراپ قصد توقف خودروی حامل آنها را با هدف ضرب‌وشتم داشتند که این موضوع ختم به خیر می‌شود.

اینگونه حواشی در سیرجان برای اولین بار نبوده و در بعضی از دیدارهای خانگی گهرزمین مثل بازی با مس سونگون هم شاهد حرکات غیر ورزشی و... بودیم که متاسفانه نه فدراسیون فوتبال و نه سازمان لیگ و کمیته انظباطی هیچگونه برخوردی تا به امروز با این تیم نداشتند.

در لیگ فوتسال تیم‌های متمول‌تری وجود دارند که سال‌ها است در فوتسال اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنند و هیچگاه مدیران آنها برای پیروزی در یک بازی و کسب قهرمانی، اخلاق و ارزش‌های انسانی را زیر پا نگذاشته‌اند.

در فوتسال و لیگ برتر برای اولین بار است که مدیرعامل یک باشگاه خود لیدر اتفاقات وحواشی غیر ورزشی است و بدتر از آن، بازیکنی را تهدید به قتل می‌کند!

حال باید منتظر ماند و دید نهادهای نظارتی فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انظباطی چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهند داشت؟ آیا تمهیداتی اندیشیده می‌شود که دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...