تاریخ برای دیاباته در دربی تکرار خواهد شد؟

شیخ دیاباته که به تازگی مصدومیت را پشت سرگذاشته بود بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد تا وضعیتش برای حضور در دربی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
کدخبر (111684) | 23 آذر 1401 | ساعت 17:31
0 71
تاریخ برای دیاباته در دربی تکرار خواهد شد؟
شیخ دیاباته که به تازگی مصدومیت را پشت سرگذاشته بود بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد تا وضعیتش برای حضور در دربی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف سپاهان رفت و مقابل این تیم به تساوی ۲-۲ رضایت داد. در جریان این بازی، شیخ دیاباته دچار مصدومیت شد تا در آستانه شروع لیگ شوک بزرگی به سرخپوشان وارد شود. وضعیت دقیق آسیب دیدگی این بازیکن پس از پاسخ MRI مشخص خواهد شد و باید دید این مهاجم گلزن قادر به همراهی تیمش در بازی با استقلال خواهد بود؟

شیخ دیاباته

دیاباته در بدو حضورش در پرسپولیس با آسیب دیدگی مواجه شد و بخاطر این اتفاق چند هفته ای را دور از ترکیب بود و یحیی گل محمدی تلاش می کرد این مهاجم گلزن را که زمان زیادی نیست به تیم ملحق شده رفته رفته به ترکیب تیم اضافه کند که این تدبیر راه گشا بود و شیخ دیاباته با گلزنی برای پرسپولیس در دیدار با مس کرمان توانست ۳ امتیاز شیرین را به ارمغان آورده و تیمش را با برد راهی تعطیلات کند. حال در شرایطی که به نظر می رسید این مهاجم به فرم خوبش بازگشته است و صحبت از حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس به عنوان زوج لوکادیا در دربی مطرح بود، این مصدومیت بی موقع از راه رسید تا وضعیتش برای بازی مقابل تیم سابقش در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

اگر دیاباته این دربی را هم از دست دهد، بدشانس ترین خارجی تاریخ دو تیم لقب خواهد گرفت. چرا که این مهاجم در زمانی هم که پیراهن استقلال را هم بر تن داشت بدلیل مشابه دو بار این بازی را از دست داده بود. او که در ابتدای فصل نوزدهم با رقم نجومی آبی پوش شده بود، در هر دو دربی رفت و برگشت آن فصل بخاطر آسیب دیدگی نتوانست در فهرست آبی ها برای بازی با پرسپولیس حضور پیدا کند. اما او در دربی 93 که جدالی حساس در نیمه نهایی جام حذفی بود 120 دقیقه در ترکیب قرار گرفت و پنالتی اول آبی ها را هم وارد دروازه رادوشوویچ کرد.

دیاباته برای دربی ۹۴ با وجود گمانه‌زنی‌های زیاد به ترکیب استقلال رسید و یک نیمه مقابل پرسپولیس بازی کرد، اما توفیقی در گلزنی نداشت. آخرین حضور دیاباته در دربی به بازی برگشت فصل بیستم برمی گردد که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد تا گل عیسی آل کثیر را پاسخ دهد، اما در 30 دقیقه ای که در ترکیب بود نتوانست کار خاصی انجام دهد تا پرسپولیس با همین یک گل پیروز شود.

تاریخ برای دیاباته در دربی تکرار خواهد شد؟

حال باید دید دیاباته به بازی مقابل تیم سابقش خواهد رسید یا مصدومیت مانع از ششمین حضورش در دربی خواهد شد؟ او در 5 دربی گذشته موفق به گلزنی در جریان مسابقه نشده و امید زیادی دارد تا بتواند با پیراهن تیم جدیدش در این بازی گل بزند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...