حمله به دشان برای کنار گذاشتن بنزما!

یک نشریه اسپانیایی به سرمربی تیم ملی فرانسه برای کنار گذاشتن «کریم بنزما» حمله کرد.
کدخبر (111468) | 23 آذر 1401 | ساعت 07:49
0 74
حمله به دشان برای کنار گذاشتن بنزما!
یک نشریه اسپانیایی به سرمربی تیم ملی فرانسه برای کنار گذاشتن «کریم بنزما» حمله کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فرانسه، پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، به دلیل مصدومیت، اردوی این تیم را ترک کرد و در شرایطی که شنیده می‌شد با توجه به خط نخوردن نام این بازیکن از لیست تیم ملی فرانسه، او ممکن این دوباره به اردوی شاگردان دشان ملحق شود اما این اتفاق هم رخ نداد.

روزنامه اسپانیایی مارکا در این باره نوشت: بنزما در جام جهانی خوش شانس نیست. این بازیکن پس از مصدومیتی که او را از اردوی فرانسه دور کرد، از روز شنبه در کمپ رئال مادرید تمرین می‌کند.

مارکا در ادامه نوشت: می‌توان تصمیم دشان برای کنار گذاشتن بنزما را عجولانه دانست، چرا که بنزما در 19 نوامبر مصدوم شد و زمان غیبت او، سه هفته تعیین شده بود. او تحت درمان قرار گرفت و برای استراحت به مرخصی رفت؛ اگر مربی با صبر و حوصله بیشتری برخورد می‌کرد، بنزما در مسابقات جام جهانی حاضر می‌شد.

لازم به ذکر است که بنزما در جام جهانی 2014 عضو تیم ملی فرانسه بود و در هر پنج بازی این تیم تا مرحله یک چهارم نهایی و حذف برابر آلمان، در ترکیب فیکس تیم خود قرار گرفت اما یک سال پس از آن، مسائل که در پرونده او با متئو والبوئنا رخ داد، منجر به غیبت او در تیم ملی فرانسه تا سال 2021 شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...