گزارش بازی فرانسه مقابل مراکش / در انتظار یک فینال رویایی

بازی فرانسه مقابل مراکش در چارچوب دیداری از مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری خروس ها به پایان رسید.
کدخبر (111696) | 23 آذر 1401 | ساعت 18:54
0 172
گزارش بازی فرانسه مقابل مراکش / در انتظار یک فینال رویایی
بازی فرانسه مقابل مراکش در چارچوب دیداری از مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری خروس ها به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در بیست و پنجمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، دو تیم فرانسه و مراکش مقابل هم قرار گرفته اند. در ادامه می توانید گزارش بازی فرانسه مراکش را دنبال کنید؛  

بازی فرانسه مقابل مراکش از مرحله نیمه نهایی

بازی فرانسه مراکش در چارچوب دیداری از مرحله نیمه نهایی جام جهانی برگزار خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی فرانسه مقابل مراکش

ساعت و تاریخ بازی فرانسه مراکش طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 23 آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ است.  

ورزشگاه بازی فرانسه مراکش

بازی فرانسه مقابل مراکش در ورزشگاه البیت الخور برگزار می شود.  

تیم داوری بازی فرانسه مراکش

داور بازی فرانسه مقابل مراکش: سزار راموس / کمک داور اول: آلبرتو مندز / کمک داور دوم: میگوئل پارادس  

تاریخچه بازی های فرانسه مقابل مراکش

حاصل 5 تقابل دوستانه دو تیم، دو تساوی و سه برد برای فرانسوی ها بوده است. نتیجه بازی فرانسه مراکش

تیم ملی فرانسه

تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ با عبور از انگلیس به نیمه نهایی رسید.

ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی مراکش

ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی مراکش بدین شرح اعلام شد؛ هوگو لوریس، ابراهیم کوناته، رافائل واران، تئو هرناندز، ژول کنده، اورلین شوامنی، یوسف فوفانا، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله (78- رندا کولو موآنی)، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو (65- مارکوس تورام)

ترکیب کادرفنی فرانسه مقابل مراکش

سرمربی: دیدیه دشان (فرانسه)، دستیار اول: گای استفان (فرانسه)، مربی بدنساز: سایرل مون (فرانسه)، مربی دروازه‌بان‌ها: فرانک راویو (فرانسه) شماتیک ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه درمقابل تیم ملی فوتبال مراکش

تیم ملی مراکش

تیم ملی مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ با شکست دادن پرتغال به نیمه نهایی راه یافت.

ترکیب تیم ملی فوتبال مراکش در مقابل تیم ملی فرانسه

ترکیب تیم ملی فوتبال مراکش در مقابل تیم ملی فرانسه بدین شرح اعلام شد؛ یاسین بونو، جواد الیامیق، رومن سایس (21- سلیم املاح 78- عبدالصمد ازلزولی)، اشرف داری، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی (46- یحیی عطیه الله)، سفیان امرابط، عزالدین اوناحی، حکیم زیاش، سفیان بوفال (66- زکریا ابوخلال) و یوسف النصیری (66- عبدالرزاق حمدالله)

ترکیب کادرفنی مراکش مقابل فرانسه

سرمربی: ولید الرکراکی (مراکش)، مربی ها : رشید بن محمود (مراکش) – غریب امزین (مراکش)، مربی درواز‌ه بان ها: عمر حرک (مراکش)، مربی بدنساز: ادو گونزالس (اسپانیا)

خط زمان تیم ملی فوتبال فرانسه در مقابل تیم ملی فوتبال مراکش

دقایق حساس بازی فرانسه مراکش:

دقیقه ۹: عزالدین اوناحی از سمت چپ محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد اما شلیک خطرناک این بازیکن را لوریس با دست چپ دور کرد. دقیقه ۱۶: ضد حمله مراکشی‌ها و پاس عمقی هافبک این تیم به زیاش در سمت راست رسید اما ضربه این بازیکن به اوت رفت. دقیقه ۱۷: ارسال بلند از خط دفاعی فرانسه با اشتباه مدافعان مراکش به ژیرو رسید اما شوت این بازیکن در موقعیت تک به تک به تیر دروازه بونو اصابت کرد. دقیقه ۳۵: حرکت خوب شوامنی در میانه میدان و پاس عمقی این بازیکن به امباپه رسید اما او در موقعیتی نامتعادل نتوانست دروازه بونو را باز کند و مدافع مراکش توپ را برگرداند اما توپ برگشتی به شوامنی رسید و او این بار توپ را به ژیرو درون محوطه جریمه سپرد اما ضربه این بازیکن با اختلافی ناچیز از کنار دروازه بونو بیرون رفت. دقیقه ۴۴: مراکش صاحب یک‌ ضربه کرنر شد و ارسال زیش را مدافعان فرانسه ناقص دور کردند و توپ به الیامیق رسید و ضربه آکروباتیک این بازیکن به تیر دروازه فرانسه برخورد کرد. دقیقه ۲+۴۵: مراکشی‌ها صاب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست شدند و ارسال خطرناک این بازیکن را لوریس به سختی دفع کرد. دقیقه ۵۳: نفوذ عطیه الله از سمت چپ به داخل محوطه جریمه خطرساز شد اما پاس رو به بیرون این بازیکن را کوناته دور کرد و مانع باز شدن دروازه فرانسه شد. دقیقه ۶۹: پاس ژول کنده به سمت راست محوطه جریمه به امباپه رسید و شلیک خطرناک این بازیکن را مدافعان مراکش دور کردند. دقیقه ۷۱: فرانسه صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین شد و گریزمان پشت توپ ایستاد اما ارسال این بازیکن را تورام نتوانست به گل تبدیل کند و ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقیقه ۷۴: حرکت مارکوس تورام و نفوذ او از سمت چپ محوطه جریمه خطرساز شد و پاس رو به بیرون این بازیکن به فوفانا رسید اما شوت فوفانا به تور کناری دروازه بونو برخورد کرد. بازی فرانسه مقابل مراکش

کارت زرد:

مراکش: سفیان بوفال 27

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه 4- تئو هرناندز برای فرانسه: پاس عمقی واران از میانه‌های میدان به گریزمان رسید و او هم با نفوذ از سمت راست به داخل محوطه جریمه رفت و با یک پاس رو به بیرون امباپه را صاحب توپ کرد اما شلیک امباپه به مدافعان مراکش برخورد کرد و توپ برگشتی را هرناندز با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه بونو کرد (ویدئو). دقیقه 79- رندال کولو موآنی برای فرانسه: حرکت تکنیکی و زیبای امباپه درون محوطه جریمه باعث سردرگمی دفاع مراکش شد و پاس این فوق ستاره به سمت راست و در دهانه دروازه را بازیکن تازه‌وارد فرانسوی‌ها تبدیل به گل دوم این تیم کرد (ویدئو).

حواشی بازی فرانسه مقابل مراکش:

* پدر کیلیان امباپه در ورزشگاه البیت حضور دارد و شاهد بازی فرانسه و مراکش خواهد بود.
* ولید الرکراکی نسبت به بازی مقابل پرتغال تغییر آرایش داده و مراکش را با سیستم ۱-۴-۵ وارد زمین شده است. * اولین تعویض الرکراکی اجباری بود و سایس به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد اما با ورود املاح سیستم مراکش تغییر کرد و آن‌ها با همان آرایش قبلی خود در طول تورنمنت به بازی ادامه دادند. * نصیر مزراوی هم به دلیل مصدومیت بین دو نیمه تعویض شد تا دو تعویض اول رکراکی اجباری باشد.  

نتیجه بازی فرانسه و مراکش

نتیجه بازی فرانسه مقابل مراکش، پیروزی دو بر صفر شاگردان دشان بود.
 

خلاصه بازی فرانسه مقابل مراکش

خلاصه بازی فرانسه مراکش نشان می دهد که تیم رکراکی گرچه عنوان تیم بازنده میدان را کسب کرده اما در عین شایستگی این باخت را پذیرفت. آمار بازی فرانسه مراکش حاکی از آن است که خروس ها شانس گل بیشتری داشته اند.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...