سفر مالدیو هم کارساز نبود؛ ایکاردی و واندا دوباره بهم زدند

ایکاردی و واندا برای تعطیلات به مالدیو سفر کردند تا رابطه‌شان دوباره شکل بگیرد اما نارا اکنون تأیید کرده است که این سفر کارساز نبوده است.
کدخبر (112552) | 25 آذر 1401 | ساعت 16:10
0 111
سفر مالدیو هم کارساز نبود؛ ایکاردی و واندا دوباره بهم زدند
ایکاردی و واندا برای تعطیلات به مالدیو سفر کردند تا رابطه‌شان دوباره شکل بگیرد اما نارا اکنون تأیید کرده است که این سفر کارساز نبوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رابطه پرفراز و نشیب مائورو ایکاردی و واندا نارا مدتی بعد از اینکه دوباره جان گرفته بود، با سردی و خاموشی مواجه شد و واندا نارا یکبار دیگر خبر بهم خوردن رابطه خود با ستاره آرژانتینی را تایید کرد. ایکاردی، مهاجم فعلی گالاتاسرای بسیاری از سال‌های اخیر را روی نیمکت سپری کرده و تاثیری که انتظار می‌رفت در فوتبال داشته باشد را هیچ وقت نشان نداد. او پس از جدایی از اینتر و سه فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن به جای تمرکز بر پیشرفت فوتبال و رشد استعداد گلزنی‌اش، روی رابطه خود با نارا تمرکز کرد و حالا به جای آنکه در کنار دیگر ستاره‌های آرژانتینی در قطر برای قهرمانی جهان تلاش کند، در میان کشمکش رابطه‌‌ پرحاشیه خود با نارا قرار دارد. ایکاردی در حالی با نارا ازدواج کرد که این مدل آرژانتینی پیش از او با هم‌تیمی سابق ایکاردی یعنی ماکسی لوپز ازدواج کرده بود. نوع ازدواج و آشنایی دراماتیک این زوج باعث شد تا در همه این سالها همیشه در تیتر اخبار حضور داشته باشند و حواشی رابطه‌شان تمامی نداشته باشد. در یک سال گذشته آنها دوران پرتنشی و پرتلاطمی را سپری کردند و نارا همسر خود را به خیانت علیه او متهم کرد. مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا این زوج یکدیگر را در شبکه‌های اجتماعی دیگر دنبال نمی‌کردند و چندین پیام محرمانه از آنها منتشر شد و حتی ایکاردی و نارا پست‌های جهت‌داری هم منتشر کردند تا نشان دهند زندگی آنها بدون حضور یکدیگر در جریان است که البته برخی از آنها رنگ و بوی خیانت هم به خود گرفته بود. حتی ایکاردی به دنبال این بود تا نشان دهد نارا یکبار دیگر با لوپز در ارتباط است. طبق گزارش‌های رسانه‌های ترک مهاجم آرژانتینی ماه گذشته با یک هنرپیشه ترکیه ای قرار ملاقات داشت، در حالی که نارا در حال بوسیدن خواننده رپ ال-گانته در خانه‌اش در آرژانتین دیده شد. با این حال، هفته گذشته این زوج بار دیگر برای تعطیلات به مالدیو سفر کردند تا رابطه‌شان دوباره شکل بگیرد اما نارا اکنون تأیید کرده است که این سفر کارساز نبوده است. مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا او به Nerazzurri Siamo Noi گفته است "سفر به مالدیو؟ این یک تلاش افراطی بود. بدیهی است که پس از سال‌ها شما برنامه‌ها و رویاهایی دارید و می‌خواهید آنها را محقق کنید. وقتی در یک رابطه صلحی وجود ندارد، هیچ چیز دیگر درست نمی‌شود. درست است، مائورو نمی‌خواهد جدا شود، اما حقیقت این است که از اکتبر تصمیم گرفتم از خودم فاصله بگیرم. اوضاع خوب پیش نرفته است، ما دعوا کرده‌ایم اما شرایطی وجود دارد که برای تضمین آرامش خانواده بهتر است از هم جدا شویم. فکر می‌کنم فقط زمان نشان می‌دهد که چه اتفاقی خواهد افتاد. اما با همکاری فاصله زیادی داریم زیرا مائورو تا ماه می در استانبول قرارداد دارد. بنابراین کاری که من کردم اجاره یک آپارتمان در همان ساختمانی بود که او زندگی می کند. من دنیای خود را در اطراف مائورو ایجاد کردم تا او بتواند با پسرهایمان باشد".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...