دالیچ سومی کرواسی را به بلاژویچ تقدیم کرد

سرمربی کرواسی بیان کرد که ما مدال برنز را در مسابقه بزرگی مانند جام جهانی به دست آوردیم و به نظر من این دستاورد فوق‌العاده‌ای است.
کدخبر (113211) | 26 آذر 1401 | ساعت 19:44
0 91
دالیچ سومی کرواسی را به بلاژویچ تقدیم کرد
سرمربی کرواسی بیان کرد که ما مدال برنز را در مسابقه بزرگی مانند جام جهانی به دست آوردیم و به نظر من این دستاورد فوق‌العاده‌ای است.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی کرواسی که در مرحله نیمه نهایی حرف چندانی برای گفتن نداشت و با سه گل مغلوب آرژانتین شد، امشب و در دیدار رده بندی 1-2 از سد مراکش گذشت و عنوان سومی جام جهانی را به خود اختصاص داد. زلاتکو دالیچ، سرمربی باتجربه تیم ملی کرواسی، مدعی شد معدود تیم‌هایی می‌توانند در دو دوره متوالی در جام جهانی مدال بگیرند و این تیم به موفقیت بزرگی دست یافته است. زلاتکو دالیچ گفت: "این یک برنز با درخششی مانند مدال طلا است. مسابقه سختی برابر تیم ملی مراکش داشتیم، اما در نهایت نمایش خوبی ارائه دادیم و توانستیم با کسب پیروزی، در رده سوم جام جهانی قرار بگیریم. این مدال متعلق به کل مردم کرواسی است، برای همه افرادی که ما را تشویق می کنند. میروسلاو بلاژویچ، این موفقیت برای توست. من می توانم پنج مدال کسب کنم، اما تو همیشه سرمربی همه سرمربیان باقی خواهی ماند. می دانم معدود افرادی انتظار داشتند که تیم ملی کرواسی دوباره به بالاترین سطح فوتبال جهان برسد. باید از بازیکنان تیم ملی کرواسی تشکر کنم، آنها امروز خیلی سخت تلاش کردند و همه قصد ما کسب نتیجه مورد نظر و پیروزی مقابل مراکش بود. ما مدال برنز را در مسابقه بزرگی مانند جام جهانی به دست آوردیم و به نظر من این دستاورد فوق‌العاده‌ای است. دالیچ سومی کرواسی را به بلاژویچ تقدیم کرد امروز چهار بازیکن شاغل در لیگ کرواسی در ترکیب ثابت ما قرار گرفتند و بازی را شروع کردند. همه بازیکنان کرواسی هر چه را در توان داشتند، در این مسابقات ارائه دادند. برای من این مدال برنز مانند طلای واقعی است. کسب مدال در جام جهانی دستاوردی بزرگ است و به ندرت پیش می‌آید که تیمی دو بار متوالی بتواند به چنین هدفی دست پیدا کند."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...