سه بازی تا نیم‌فصل؛ جانشین لوکادیا در ترکیب پرسپولیس کیست؟

پرسپولیس حداقل در سه بازی آینده خود ناچار به انتخاب جانشین لوکادیا از موجودی فعلی بازیکنان خود خواهد بود.
کدخبر (116096) | 01 دی 1401 | ساعت 11:25
0 94
سه بازی تا نیم‌فصل؛ جانشین لوکادیا در ترکیب پرسپولیس کیست؟
پرسپولیس حداقل در سه بازی آینده خود ناچار به انتخاب جانشین لوکادیا از موجودی فعلی بازیکنان خود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همان طور که پیش بینی می شد خروج «یورگن لوکادیا» از ایران بازگشتی نداشت و با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، لوکادیا قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد. در شرایطی که پرسپولیس سه بازی دیگر تا نیم فصل پیش رو دارد و پنجره نقل و انتقالات زمستانی بعد از بازی‌های هفته پانزدهم باز خواهد شد سرخ‌ها تا آن مقطع چاره‌ای جز انتخاب جانشین لوکادیا از ترکیب فعلی بازیکنان خود نخواهند داشت. در ادامه مروری خواهیم داشت به تمام گزینه‌های احتمالی جانشینی لوکادیا در ترکیب پرسپولیس

1- شیخ دیاباته اصلی ترین گزینه جانشینی لوکادیا در ترکیب پرسپولیس، شیخ دیاباته خواهد بود. این مهاجم اهل مالی که در بازی پرسپولیس و مس کرمان موفق به گلزنی شد در حال حاضر مصدوم است و نگرانی درباره مصدومیت او همواره وجود داشته و خواهد داشت. شیخ در شرایط نرمال یک گلزن بی رحم است با این حال معضل مصدومیت او از قدیم‌الایام وجود داشته و در حال حاضر نیز بعید است وی شرایط حضور در بازی با پیکان را داشته باشد.

2- امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در جریان بازی با استقلال در پست مهاجم به میدان رفت. او سابقه بازی در این پست را داشته با این حال میل او به بازگشت به میانه میدان و توپ گیری از خط هافبک باعث شده تا او خصوصیات یک مهاجم داخل باکس را نداشته باشد. امید عالیشاه یکی دیگر از گزینه‌های اصلی یحیی گل‌محمدی برای بازی در پست مهاجم نوک است و با حضور او احتمالا گل محمدی چاره ای جز پیاده کردن استراتژی دربی در بازی‌های باقی مانده تا نیم فصل را نخواهد داشت.

3- مهدی عبدی مهاجم پرنوسان پرسپولیس در فصل جاری از ترکیب سرخ‌ها دور بوده است. او حتی به ندرت به عنوان بازیکن ذخیره راهی زمین شده و به طور کاملا واضحی از شرایط آرمانی خود دور بوده است. جدایی لوکادیا و مصدومیت دیاباته بهترین فرصت برای عبدی برای بازگشت به ترکیب اصلی است با این حال وضعیت او در تمرینات به گونه‌ای نیست که برای کادر فنی پرسپولیس راضی کننده باشد.

4- حامد پاکدل احتمالا حامد پاکدل آخرین گزینه یحیی گل ‌محمدی برای حضور در ترکیب اصلی هم نباشد. در روزی که پرسپولیس به دنبال گل بود، گل محمدی ترجیح داد با اضافه کردن فرجی، گولسیانی را به خط حمله بفرستد و از پاکدل استفاده نکند. او فصل گذشته ذخیره طلایی پرسپولیس بود با این حال در فصل جاری همواره با مصدومیت‌های مختلف مواجه بوده و وضعیت خوبی نداشته است. اگر لوکادیا در پرسپولیس می‌ماند، پاکدل گزینه اصلی جدایی از پرسپولیس در نیم فصل بود با این حال در شرایط فعلی ادامه حضور او در جمع سرخ‌ها ارتباط مستقیم با جذب مهاجم جدید خواهد داشت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...