هادی چوپان، کریس بامستد و درک لانسفورد ؛ جنگجویان قهرمان هنی رامبد در کنار هم + عکس

کدخبر (116874) | 03 دی 1401 | ساعت 06:36
1 1380
هادی چوپان، کریس بامستد و درک لانسفورد ؛ جنگجویان قهرمان هنی رامبد در کنار هم + عکس
با پایان یافتن مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۲ و اعلام نتایج دسته آزاد، هنی رامبد بار دیگر ثابت کرد که چرا به او لقب “خالق حرفه ای ها” داده اند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از “اسنشلی اسپورتس” نه یکی، نه دوتا بلکه سه بدنساز از تیم هنی رامبد در بزرگ ترین رقابت بدنسازی سال صاحب عنوان شدند. از برنده دسته فیزیک کلاسیک تا نفرات اول و دوم دسته آزاد مستر المپیا ۲۰۲۲، همه سربازان هنی رامبد بوده اند. انتخاب یک مربی مناسب برای تمرین به اندازه ثبت نام در مسابقات مهم است و هنی رامبد بار دیگر ثابت کرد که انتخاب او به عنوان مربی هیچ گاه اشتباه نبوده است.

حضور تمام قهرمانان هنی رامبد در یک قاب

اخیرا “یاکس فیتنس” یک مرکز فیتنس در لاس وگاس عکسی را در صفحه اینستاگرام رسمی خود به اشتراک گذاشت.در عکس منتشر شده قهرمان دسته آزاد مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۲، هادی چوپان در کنار رقیب و نفر دوم مستر المپیا “درک لانسفورد” حضور دارد. قهرمان چهار دوره اخیر فیزیک کلاسیک مستر المپیا “کریس بامستد” دیگر چهره شاخصی است که در عکس دیده می شود. هر سه قهرمان با افتخار مدال های خود را به رخ می کشند. در کپشن این پست می خوانیم: «هیچ کپشنی نیاز نیست. خاطرات فوق العاده به همراه بهترین ها. کریس بامستد جمله ای در مورد لذت بردن از لحظات زندگی می گفت… باید به او بگویم که چگونه این جمله در طول این سال خاص برایم طنین انداز شد. متشکرم.»

واکنش هواداران به حضور سه قهرمان در کنار هم

هواداران بدنسازی به سرعت و هر کدام با روش خاص خود، احساسات خود را نشان دادند. فردی نوشت: «در یک قاب به این اسطوره ها نگاه کنید» دیگری نوشت: «قهرمانان» و هزاران هوادار دیگر که با القاب اسطوره ها و قهرمانان و بهترین ها ابراز احساسات کردند.

هنی رامبد، افسانه ای در دنیای پرورش اندام

این اولین بار نیست که یک بدنساز زیر نظر هنی رامبد قهرمان مستر المپیا می شود. هادی چوپان و کریس بامستد به لیست طولانی قهرمانانی اضافه شدند که با هدایت رامبد قهرمان مستر المپیا شده اند. هادی چوپان در سال ۲۰۱۷ به تیم هنی رامبد اضافه شد. نفر دوم مستر المپیا ۲۰۲۲، درک لانسفورد در سال ۲۰۲۱ همکاری اش را با تیم “ایووژن” هنی رامبد از طریق پیج اینستاگرامش اعلام کرد و همان سال قهرمان دسته ۲۱۲ پوند مستر المپیا شد. کریس بامستد قهرمان چهار دوره اخیر فیزیک کلاسیک مستر المپیا جدیدترین شاگرد هنی رامبد است و اخرین عنوان مستر المپیا را زیر نظر او به دست آورده است. شاگردان رامبد تا به حال ۲۲ بار قهرمان مستر المپیا شده اند. (در دسته های مختلف آقایان و بانوان) با هم نگاهی به قهرمانان این لیست می اندازیم؛ فیل هیث (۷ عنوان) جی کاتلر (۲ عنوان) هادی چوپان (۱ عنوان) کریس بامستد (۱ عنوان) جرمی بوندیا (۴ عنوان) درک لانسفورد (۱ عنوان) کوین انگلیش (۲ عنوان) نیکول ویلکینز (۲ عنوان) جنی لین (۲ عنوان) آیا هنی رامبد بهترین مربی تاریخ بدنسازی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
جو ویدر خدا رحمتش کنه موسس مسابقه مسترالمپیا هم اون و هم برادرش بن ویدر رئیس سابق IFBB. یادمه یه زمانی خیلیا میرفتن کالیفرنیا تا با چارلز گلس تمرین کنند که فلکس ویلر شاگرد معروفش بود. میلوش سارسف شاگردهای حرفه ای معروفی داشت، اما صحبت از مصرف داروهای ممنوعه به شکلی گسترده زیر نظرش وجود داشت که چندتایی از بدنسازها مریض شدند یا حتی فوت کردند. دنیس جیمز هم که یادمه تایلند اقامت داشت بعد بازنشستگی چندین شاگرد داشت که یکیشون بیتو قهرمان فقید ایران و جهان بود. ولی هانی خدایی یه چیز دیگه ست. میدونم که کباب های ایرونی رو توی رژیم شاگردهاشون همیشه میذارن. از زمانی بیشتر نظرمو جلب کرد که جی کاتلر برای باز پس گیری مقامش در المپیا ٢٠٠٩ رفت و زیر نظر هانی به تمرین پرداخت و نتیجه اش شد اون بدن عالی که بهترین جی بود به نظر من بعد از ٢٠٠١ و ٢٠٠۶. هنوز نرفتم گوگل کنم، اینا چیزایی بود که از حدود ١۵ سال پیش یادم بود
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...