وقتی "راک" و "آستین"، جای مسی و رونالدو را می‌گیرند

اخیرا تصویری از راک و استون کولد دو اسطوره WWE ساخته و در حال منتشر شدن است که آن ها را مسی و رونالدوی عصر خود نشان می دهد.
کدخبر (117808) | 04 دی 1401 | ساعت 15:59
0 324
وقتی "راک" و "آستین"، جای مسی و رونالدو را می‌گیرند
اخیرا تصویری از راک و استون کولد دو اسطوره WWE ساخته و در حال منتشر شدن است که آن ها را مسی و رونالدوی عصر خود نشان می دهد.

به گزارش سرخ نیوز، اگر دوران درخشان WWE را مرور کنید، قطعا «راک» و «استون کولد استیو آستین» اولین کسانی هستند که نامشان به ذهنتان متبادر می‌شود. این دو کشتی‌کج‌کار سرشناس دنیا بارها پا به پای یکدیگر در تمامی رقابت‌ها پیش رفتند و در زمان خود WWE را به یک نمایش چشمگیر تبدیل کردند. حتی بعد از این همه سال، رقابت آنها یکی از پرطرفدارترین مسابقات WWE است. وقتی "راک" و "آستین"، جای مسی و رونالدو را می‌گیرند اما به تازگی یکی از طرفداران کشتی‌کج، تصویر مشهور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در حال بازی شطرنج ویرایش کرده است. این تصویر پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر برای تبلیغ برند لوئی‌ویتون منتشر شد و در دنیا وایرال شد. حالا این طرفدار دو اسطوره WWE راک و آستین را جایگزین چهره اسطوره‌های فوتبال کرده است. این دو چهره سرشناس دنیای کشتی‌کج که البته یکی از آنها وارد دنیای بازیگری شده و اکنون یکی از بازیگران مطرح هالیوود است، در واقع دوران کودکی بسیاری از طرفداران را شگفت‌انگیز کرده‌اند. طرفداران WWE هنوز هم هر خبری که مربوط به این دو ورزشکار باشد را با حساسیت دنبال می‌کنند. وقتی "راک" و "آستین"، جای مسی و رونالدو را می‌گیرند اگر دوران طلایی WWE را به یک بازی شطرنج تشبیه کنیم، قطعا راک و آستین پادشاه آن بوده‌اند. آنها حرکات خود را به عنوان بخشی از نقش خود، به درست‌ترین شکل ممکن انجام دادند تا به نمادهای فرهنگی WWE تبدیل شوند. انتشار این تصویر واکنش‌های زیادی را از سوی هواداران کشتی‌کج در دنیا به همراه داشت. آنها از دیدن تصاویر بزرگان WWE به جای مسی و رونالدو کاملا هیجان زده بودند. واکنش‌های هواداران به این تصویر نشان می‌دهد که اگر راک و آستین با هم قصد بازگشت داشته باشند، همچنان می‌توانند دنیای کشتی‌کج را تحت تاثیر خود قرار دهند. آنها آخرین بار در سال 2003 در WrestleMania 19 با یکدیگر کشتی گرفتند که آخرین مسابقه آستین پیش از بازگشت دوباره او در WrestleMania 38 و مبارزه وی برابر کوین اونز بود. وقتی "راک" و "آستین"، جای مسی و رونالدو را می‌گیرند WrestleMania که با عنوان ویترین جاودانه‌ها نیز نامیده می شود، مهم‌ترین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای محسوب می‌شود و جایی است که در آن لحظات افسانه‌ای کشتی‌کج اتفاق افتاده. حالا کمپانی WWE برنامه‌های بزرگی برای WrestleMania 39 دارد که قرار است در ورزشگاه SoFi کالیفرنیا برگزار می‌شود، دارد. وقتی "راک" و "آستین"، جای مسی و رونالدو را می‌گیرند در حالی که «راک» شانس زیادی برای بازگشت به رینگ و مسابقه با رومن رینز دارد، شایعاتی نیز درخصوص بازگشت دوباره آستین نیز مطرح شده است. کمپانی WWE هنوز هیچکدام از خبرها یا شایعات پیرامون این رویداد را تایید یا رد نکرده و تصمیم دارد از بازگشت یکی از اسطوره‌های این رشته به عنوان غافلگیری خود برای مسابقات سال جدید استفاده کند. با این حال اگر هر دوی آنها برگردند، اتفاق بسیار بزرگی برای WWE خواهد بود و می‌توانیم باردیگر شاهد رقابت آستین و راک در رینگ باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...