بیگ رامی انتقام مسترالمپیا 2022 را از هادی چوپان می گیرد؟

اینطور که به نظر می رسد بیگ رامی قصد دارد در مسابقات مستر المپیا بعدی انتقامش را از هادی چوپان بگیرد.
کدخبر (118354) | 05 دی 1401 | ساعت 16:37
39 535
بیگ رامی انتقام مسترالمپیا 2022 را از هادی چوپان می گیرد؟
اینطور که به نظر می رسد بیگ رامی قصد دارد در مسابقات مستر المپیا بعدی انتقامش را از هادی چوپان بگیرد.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ با یک اتفاق ویژه و قهرمانی هادی چوپان به پایان رسید. این بدنساز ایرانی که پیشتر سابقه سومی و چهارمی در این مسابقات را داشت در این دوره از مسابقات برای نخستین بار ساندو را از آن خود کرد.

بیگ رامی انتقام مستر المپیا 2023 را می‌گیرد؟

اکثر طرفداران بدنسازی گمان می‌کنند که بیگ رامی در مستر المپیا 2023 برنده خواهد شد. قرار بود مستر المپیا 2022 محلی باشد که بیگ رامی بزرگ جایگاه خود را در میان ورزشکاران بدنساز بخش آزاد مردان تثبیت کند اما در عوض هادی چوپان بدنساز ایرانی، با به دست آوردن بالاترین امتیازها توانست به سلطنت رامی پایان دهد و برای اولین بار قهرمان این مسابقات شود. بدین ترتیب رامی نه تنها قهرمانی سال قبل خود را از دست داد بلکه تا رده پنجم سقوط کرد. سقوطی این چنینی برای یک قهرمان بلامنازع تقریباً غیرممکن است، اما هنوز این امید وجود دارد که او بتواند دوباره در سال 2023 بازگردد و همه آن چه را که از دست داده، دوباره به دست آورد. البته این بیشتر نظر هواداران اوست تا کارشناسان این حرفه. بیگ رامی انتقام مسترالمپیا را از هادی چوپان می گیرد؟

چه کسی قهرمان مستر المپیا 2023 می‌شود؟

در آخرین نسخه مجله بدنسازی BarBend که در تاریخ 20 دسامبر 2022 به چاپ رسیده، از هواداران خواسته شده از طریق شرکت در نظر سنجی، قهرمان مستر المپیای 2023 را پیش بینی کنند. در میان نامزدها نام هادی چوپان، بیگ رامی، درک لانسفورد و نیک واکر به چشم می‌خورد. البته گزینه‌ای هم با عنوان دیگران در نظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان می‌توانند در ان نام گزینه مورد نظرشان را بنویسند تا حق بدنسازان دیگر ضایع نشود. از 53 خواننده‌ای که در این نظرسنجی شرکت کردند، بیگ رامی با 30.19 درصد آرا تا 22 دسامبر پیشتاز است. پس از لانسفورد با 22.6 درصد آرا در رده دوم قرار دارد و واکر و چوپان با 20.7 درصد آرا به طور مشترک در رده سوم قرار دارند. گزینه دیگران تا زمان انتشار مقاله کمتر از 5 درصد آرا را به خود اختصاص داده بود. واکنش بیگ رامی به قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۲ 2 یکی از رای دهندگان نوشته است:

"این قهرمانی به هادی، درک و نیک خواهد رسید، اما من معتقدم هادی دوباره پیروز خواهد شد. نیک ممکن است برای دومین بار درک را از پشت سربگذارد."

شانس پیروزی بیگ رامی بزرگ در سال 2023 چقدر است؟

همانطور که طرفداران در مستر المپیا 2022 دیدند، هر چیزی ممکن است در بدنسازی اتفاق بیفتد. بنابراین، بله، رامی بزرگ می‌تواند در سال 2023 بهتر از همیشه بازگردد و تاج خود را پس بگیرد. اما تاریخ با قهرمانانی که با شکست مواجه می شوند مهربانی نکرده است.سمیر بنوت پس از قهرمانی در المپیا در سال 1983، دیگر هرگز در بین سه نفر برتر ظاهر نشد و پس از اینکه سلطنت هشت ساله رونی کلمن با کسب مقام دوم در سال 2006 به پایان رسید، او کار خود را با تلاش ناامیدکننده برای کسب مقام چهارم در سال 2007 به پایان رساند. از سال 2022، جی کاتلر تنها ورزشکاری است که پس از از دست دادن عنوان مستر المپیا دوباره آن را به دست آورده است. او در سال‌های 2006 و 2007 قهرمان شد و در سال 2008 مقابل دکستر جکسون شکست خورد. او سپس در سال 2009 بزرگتر از همیشه بازگشت و دو قهرمانی متوالی دیگر را به خانه برد. به نظر می‌رسد رامی می‌داند که اگر بخواهد دوباره در اوج باشد، کار سختی در پیش دارد. رامی پس از ناکامی امسال در یک ویدیوی اینستاگرامی گفت:

"به شما بچه ها قول می‌دهم، تمام تلاشم را خواهم کرد تا دوباره قوی‌تر از همیشه برگردم. من به دیگران احترام می‌گذارم اما تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا دوباره شماره 1 باشم."

فقط زمان نشان خواهد داد که آیا رامی می‌تواند به کاتلر دیگر در مستر المپیا باشد یا به جمع فراموش شدگان این مسابقات می‌پیوندد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آخه چه ربطی به گچ کاری داره اسکول ، ایرانی جماعت همیشه بلد نیست حرف بزنه...
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بیگ رامی فیگور جفت بازو ازپشت رو جمع می کرد اما کامل باز نمی کرد شاید برای اینکه تفکیک تر به نظر برسه اگه علتش آسیب دیدگی نباشه و در ران خارجی دچار آسیب نشده باشه می تونه دوباره مثل جی کاتلر مقامشو پس بگیره به شرط اینکه آسیب دیده نشده باشه و با یک مربی مثل میلوس سارف کار کنه که به بدنش برشهای عمیق با کیفیت سرامیکی بده .سارسف این کارو برای سیلویو ساموئل انجام داد بوسیله سیستم تمرینی ماموت ست. به نظرم ماموت ست به بیگ رامی کیفیت مطلوبی میده و سوپرست عضله های مخالف هم می تونه برشهای عمیق مورد نیازش رو واسش ایجاد کنه .
کاربر سایت
04 شهریور 1402
برا یه مسابقه به این بزرگی ترحم و دلسوزی ؟؟؟ !!! هادی با بهترین بدن و آمادگی رو استیج رفت چرا ما ایرانی همیشه خودمون رو بد تصور می‌کنیم بزرگان این ورزش میگن هادی با بهترین بدن نسبت به بقیه رقبا اومده بعد ماها هل کدوم یه نظر کارشناسی میدیم
کاربر سایت
04 شهریور 1402
ذره ذره عضلات هادی رو مقایسه کنید..امسال وتا چند سال هادی ایران قهرمان است
کاربر سایت
04 شهریور 1402
من معتقدم چون داوران وکارشناسان مستر المپیا میدونستن که هادی چوپان کارگر گچ کار هستن ومشکل شنوای هم دارن گویا هیئت دوران به خاطر دلسوزی وکمک مالی به دلیل کارگر بودن به ایشون ترحم کردن و مقام اول به ایشون دادند ورسم جوانمردی به جا اوردن داوران مستر المپیا واقعا انسانیت اینها چقدر به جا بوده وبزرگی کردن دست مریزاد باید گفت به این جوانمردی داوران دلسوز وبا وجدان .
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چقدر بدبخت و حقیر باید باشی که نتونی بزرگی یک ایرانی رو ببینی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
واقعا نظر بعضی هارو میخوندم نمیدونم چرا انقدر حسود و بخیل هستند و چجوری نمیتوانند احساس غرور کرد اولین ایرانی برنده مستر المپیا شده. اسمش در تاریخ بعنوان اولین ها ثبت شده بعد طرف ن علمشو داره نه تجربشو نظر میده. اقای چوپان با مجموع امتیاز 15 قهرمان شدند. خیلی امتیاز عالی بود.روز اول 8 و روز دوم 7 که فاصله با نفر سوم و پنجم چند برابر بود
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شتر در خواب بیند پنبه دانه مگه قراره همیشه اونا برنده بشن به امید اینکه آقای چوپان همون ۷سالی که گفته برنده مستر المپیا باشه ما که خیلی دسش داریم
کاربر سایت
04 شهریور 1402
زنده باد مرد مردها من فقط عاشق همینش هستم که با اراده خودش به اینجا رسیده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
افرین کاملا درسته گل گفتید
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چرا چرند میگی مگه مستر المپیا مسابقه محله است که بخوان امتیاز الکی بدن به کسی نمیبینی چقدر تلاش کرده هادی چوپان ؟! فکر می کنی مسابقات جهانی خونه خاله است که بیان چگالی بدن و تفکیک در نظر نگیرن امتیاز بدن؟ چقدر بعضیا خود تخریبی خود بدبخت پنداری دارن چرا فکر می کنید ایرانی نمیتونه قهرمان بشه و نیاز به ترحم داره
کاربر سایت
04 شهریور 1402
آفرین بر هادی عزیز💪 مایه افتخار ایران مبارکت باشه 💚 ❤
کاربر سایت
04 شهریور 1402
بار دیگه عکسها و فیلمها رو ببین و تخصصی تر نگاه کن ،نظر سر داور رو دقت کن احتمالا کمی نظرت فرق کنه ❤
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...