پهلوانان نمی میرند/ تبریک صمیمانه و دلنشین درک لانسفورد به هادی چوپان

درک لانسفورد رقیب مستقیم هادی چوپان و نایب قهرمان دسته آزاد مسترالمپیا ۲۰۲۲، با انتشار پستی در اینستاگرام، به قهرمانی گرگ ایرانی در مستر المپیا واکنش نشان داد.
کدخبر (118145) | 05 دی 1401 | ساعت 08:57
8 611
پهلوانان نمی میرند/ تبریک صمیمانه و دلنشین درک لانسفورد به هادی چوپان
درک لانسفورد رقیب مستقیم هادی چوپان و نایب قهرمان دسته آزاد مسترالمپیا ۲۰۲۲، با انتشار پستی در اینستاگرام، به قهرمانی گرگ ایرانی در مستر المپیا واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، هفته گذشته و در فینال مسابقات دسته آزاد مسترالمپیا، هادی چوپان و درک لانسفورد رقابت نفس گیری برای کسب مجسمه ساندو داشتند. در نهایت این هادی چوپان بود که با شکست درک لانسفورد و کسب عنوان قهرمانی استیج مسابقات را ترک کرد. لانسفورد امریکایی پدیده مسابقات امسال و قهرمان دسته ۲۱۲ پوند مستر المپیا ۲۰۲۱ بود. او از سال گذشته زیر نظر هنی رامبد به آماده سازی برای مسابقات مشغول شد و به نوعی هم تیمی هادی چوپان به حساب می آید. او با انتشار متنی دلنشین، قهرمانی هادی را خالصانه و جوانمردانه تبریک گفت و او را فردی صادق، مهربان و شایسته عنوان قهرمانی دانست. لانسفورد نوشت:

«وقتی برای مردی که تو را برای پیشرفت حمایت می کند احترام قائل هستی، پیروزی او برایت خوشایند خواهد بود. هادی چوپان چند سالیست که برای کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا تلاش می کند. روی استیج ما رقیبیم و برای کسب مجسمه ساندو، عنوان قهرمانی مستر المپیا و چک ۴۰۰ هزار دلاری می جنگیم. ما از تمام فرصت های موجود برای نمایش بهترینمان استفاده می کنیم. در آن روز، هادی چوپان به هفدهمین فردی تبدیل شد که قهرمان مستر المپیا شده است. عجب دستاوردی! خیلی چیزها در مورد هادی می توانم بگویم. اما همه را در چند جمله خلاصه می کنم. او همیشه انسانی اصیل بوده است. هادی همیشه نسبت به من و همسرم مهربان بوده و ما را حمایت کرده است. ( او هنوز به همه می گوید که سال گذشته تنها کسی بوده که به ما می گفت باید با هم ازدواج کنیم «خنده» ) برای تو که از پس چالش های سخت زندگی ات برآمدی تا به قهرمانی استثنائی تبدیل شوی. برای بسیاری از افراد تو الهام بخش هستی. برادر، من صمیمانه برایت خوشحالم و شاکرم که قهرمان قدرتمندی مثل تو ما را به پیش می راند تا همچنان بهتر شویم. ما بدنسازی را دوست داریم و بیشترین اشتیاق را برای انجام دادنش داریم، اگر نه که اینجا نبودیم. امیدوارم الان که روی ابرهایی، همچنان از این لحظات لذت ببری. سفر امنی در بازگشت به خانه و نزد خانواده ات داشته باشی. خدا همه شما را حفظ کند. و حالا کار برای ما آغاز شده است، تا سال آینده نمایشی حتی بهتر از امسال داشته باشیم. مستر المپیا ۲۰۲۳ آغاز شده است.»
پهلوانان نمی میرند/ تبریک صمیمانه و دلنشین درک لانسفورد به هادی چوپان هادی چوپان در کامنتی و در واکنش به دل نوشته زیبای لانسفورد نوشت:
“برادر من ، تو و خانواده ات را دوست دارم، شما بهترینید”
همچنین هنی رامبد مربی هر دو قهرمان در کامنتی نوشت:
“عشق برای تو و احترام به شخصیتت داخل و خارج از استیج درک”
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام به نظرم به زمین افتادن واینقد خوشحالی هم خوب نیست،سرپاهم خوشحالی خیلی خوبه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی چوپان افتخار ایران و جهان هست او باشخصیت ومنش مردانگیش و ایرانی اصیل بودنش مارایاداور آرش کمانگیر و جهان پهلوان تختی انداخت او باعث افتخار همه ایرانی های شد که عاشق ایراننداوباعث شد تا هزاران بار نام ایران در تمامی دنیا باافتخاروعزت شنیده شود اوبررگ بوده است وبزرگ خواهد ماند البته برای تمامی عصرها
کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام و درود فراوان به گرگ ایرانی.شما باعث افتخار کل ایرانی.به امید تکرار قهرمانی.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دلشون سوخت براهمین انتخابش کردن
کاربر سایت
04 شهریور 1402
از کشور دژمنه ؟؟؟؟
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اینا همه دروغه چوپان دروغگو😢
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شخصیت بالا وافتاده ی آقای چوپانی ایشان را سزاوار کاپ اخلاق چام جهاني کرده است واین جای بسی گله دارد ازمسعولین برگذار کننده مسابقات، ایشان چه از نظر اولین ایرانی صاحب مدال مسترالمپیا وچه ازنظراخلاق پهلوانی تختی دیگری را بعد50 سال در اذهان زنده کرده است
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...