انتقام به سبک شکیرا؛ پسران پیکه در دبی چه می‌کنند؟

طی یک توافقنامه، پیکه می‌تواند به مدت 10 روز در ماه هرزمان که بخواهد با فرزندانش ملاقات کند و از زمانی که کودکان در تعطیلات مدرسه هستند، استفاده کند. این در شرایطی است که شکیرا به همراه فرزندانش به تعطیلات رفته‌اند.
کدخبر (118737) | 06 دی 1401 | ساعت 14:59
0 178
انتقام به سبک شکیرا؛ پسران پیکه در دبی چه می‌کنند؟
طی یک توافقنامه، پیکه می‌تواند به مدت 10 روز در ماه هرزمان که بخواهد با فرزندانش ملاقات کند و از زمانی که کودکان در تعطیلات مدرسه هستند، استفاده کند. این در شرایطی است که شکیرا به همراه فرزندانش به تعطیلات رفته‌اند.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه به نظر می‌رسید از قبل میان شکیرا و همسر سابقش جرارد پیکه برای موضوع حضانت فرزندانشان، میلان و ساشا یک توافق خانوادگی وجود دارد، اما برخی از شواهد نشان می‌دهد که پیش از انتقال همیشگی خواننده کلمبیایی و فرزندانش به میامی که در دادگاه یکم دسامبر بارسلونا بر سر آن توافق حاصل شده بود، مشکل جدیدی بین این زوج سابق به وجود آمده است. این توافقنامه مقرر می‌دارد که با این انتقال، پیکه می‌تواند به مدت 10 روز در ماه هرزمان که بخواهد با فرزندانش ملاقات کند و از زمانی که کودکان در تعطیلات مدرسه هستند، استفاده کند. با این حال به نظر می‌رسد که پس از اینکه شکیرا فرزندانش را برای گذراندن تعطیلات کریسمس به دبی برده است، این زوج سابق باید درباره شرایط پیش آمده با یکدیگر گفت و گو کنند. به تازگی عکسی از شکیرا و فرزندانش در فضای مجازی منتشر شده که در آن شکیرا با فرزندانش پرنده‌ای در دست دارند و عبارت "در بیابان به دنبال آرامش در این کریسمس" در پایین عکس نوشته شده است. پس از جدایی شکیرا از پیکه: این سال سیاه بالاخره تمام شد! دلخوری جرارد پیکه این سفر 30 دسامبر به پایان می‌رسد، اما آیا پیکه این سفر را تأیید کرده است؟ به گزارش پادکست "ماماراتزی" جرارد پیکه چندان از این اتفاق خوشحال نیست چراکه فرزندانش 30 دسامبر از سفر برمی‌گردند و باید 5 ژانویه در کلاس‌های مدرسه خود در میامی حاضر شوند تا پس از تعطیلات زمستانی تدریس خود را آغاز کنند. این یعنی پیکه کمتر از یک هفته را با فرزندانش سپری می‌کند که این کمتر از مدت توافق صورت گرفته است. یک منبع به نقل از روزنامه اسپانیایی La Vanguardia توضیح داد "اگر بچه‌ها مدرسه خود را از پنجم ژانویه شروع کنند، پیکه زمان برای بودن با آنها را از دست می‌دهد، بنابراین یا باید بچه‌ها زود به پیکه سپرده شوند یا کلاس‌هایشان دیرتر از تقویم مدارس آمریکای شمالی آغاز شود." گفته می‌شود این بازیکن سابق فوتبال می‌تواند از شکیرا بخواهد که فرزندانشان چند روز پس از آغاز سال تحصیلی به مدرسه بروند تا او بتواند 3 روز بیشتر را در کنار پسرانشان پشت سربگذارد. شکیرا و ساخت یک زندگی جدید شکیرا سفر به دبی را برنامه‌ریزی کرد تا فرزندانش را برای مرحله جدید از زندگی خود در میامی آماده کند. آنها پنج شنبه گذشته از بارسلون به خلیج فارس پرواز کردند. پس از بازگشت از دبی، ساشا و میلان چند روزی برای گذراندن تعطیلات خود با خانواده پدری فرصت خواهند داشت. طبق گزارش La Vanguardia، پیکه قرار است که شب سال نو و سه روز پس از آن را با فرزندانش سپری کند. حالا به دلیل پیچیده شدن شرایط، وکلای هر دو طرف در حال مذاکره برای ارائه راه حل هستند. راه دیگری هم که علاوه بر دیرتر رفتن پسران به مدرسه وجود دارد، پایان زودتر از موعد سفر به دبی است که هنوز برای آن تصمیمی گرفته نشده است. اینگونه باید اقامت شکیرا و فرزندانش در دبی کوتاه شود تا زودتر به بارسلونا برگردند و روزهای بیشتری را در کنار خانواده پیکه بگذرانند. پس از آن، هر دو به دنبال بازسازی خانواده خود با اقیانوسی از فاصله از یکدیگر خواهند بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...