واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند!

کانر مک گرگور توسط رسانه ها به عنوان مشهورترین فرد ایرلندی تاریخ شناخته شده است. انتخابی که حامیان و منتقدان زیادی داشت.
کدخبر (119215) | 08 دی 1401 | ساعت 06:53
0 204
واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند!
کانر مک گرگور توسط رسانه ها به عنوان مشهورترین فرد ایرلندی تاریخ شناخته شده است. انتخابی که حامیان و منتقدان زیادی داشت.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC پس از اینکه متوجه شد طبق آمار رسانه‌ها مشهورترین ایرلندی تمام تاریخ لقب گرفته است، بسیار خوشحال شد و به آن واکنش نشان داد. این ورزشکار اولین بار یک دهه پیش زمانی که در دو وزن مسابقات "مبارزان قفس" به قهرمانی رسید، شهرت زیادی بدست آورد و به دنبال آن برای ارتقاء به مسابقات MMA قرارداد امضا کرد. واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند! چهار سال بعد او این شاهکار را تکرار کرد و با تبدیل شدن به اولین مبارزی که دو کمربند سبک وزن و سنگین وزن UFC را به طور همزمان پس از غلبه بر خوزه آلدو و ادی آلوارز بدست آورده، تاریخ ساز شد. در سال‌های اخیر او برای ماندن در فرم ایده‌آل خود تلاش کرده است، اما به لطف چندین رقابت پرحاشیه و جنجالی با نتی دیاز، خبیب نورماگومدوف و فلوید می‌ودر، با اختلاف نسبی خود را به عنوان بزرگترین ستاره تاریخ MMA معرفی کرده است. واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند! روز گذشته مک گرگور به طور تصادفی با نقشه‌ای از جهان مواجه شد که در آن مشهورترین افراد در هر یک از کشورهای اروپایی فهرست شده بودند. در این نقشه او لقب مشهورترین چهره تاریخ کشور ایرلند را به خود اختصاص داده بود که برایش تعجب آور و البته خوشحال‌کننده بود. واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند! او در یک توییت به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت:

"خیلی خوب! واقعا خوبه!"
واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند! البته همه مردم کشور ایرلند از انتخاب این ورزشکار 34 ساله خوشحال نبودند چراکه به اعتقاد آنها برای عنوان مشهورترین شخصیت ایرلندی تمام دوران‌ها، کیتی تیلور بوکسور معروف این کشور، بونو رهبر گروه U2، جیمز جویس شاعر و اسکار وایلد نمایشنامه‌نویس معروف، ارجحیت بیشتری به مک گرگور داشتند. واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند! یکی از کاربران توییتر به زبان اسپانیایی به این انتخاب اعتراض کرده و نوشته
"به عبارتی انتخاب مک گرگور به جای جیمز جویس، ذهنیت کسی که این نقشه را طراحی کرده، نشان می‌دهد".
مک گرگور از ژوئیه 2021 مصدوم شد اما قرار است در سال 2023 به مبارزه بازگردد و قصد دارد بزرگترین بازگشت ورزشی تاریخ را در آن زمان رقم بزند. او پس از افزایش حجم بدنش در طول دوران نقاهت، اعلام کرده است که قصد دارد در دسته سبک وزن رقابت کند و به اولین مبارزی تبدیل شود که کمربندهای UFC را در سه بخش مختلف کسب کرده است. واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند! گفتن این موضوع در وزنی که لئون ادواردز بر آن حکمرانی می‌کند و میزبان مدعیانی مانند کامارو عثمان، خمزات چیمایف، کلبی کاوینگتون و خورخه ماسویدال است، ساده نیست و در عمل کار دشواری را طلب می‌کند. واکنش مک گرگور به کسب عنوان مشهورترین چهره تاریخ ایرلند!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...