آرنولد و داماد سرشناس؛ دو خانواده هالیوودی که در تلفظ نام هم مشکل دارند

آرنولد و خانواده‌اش با چالش جالبی روبه‌رو هستند.
کدخبر (120640) | 10 دی 1401 | ساعت 14:42
0 404
آرنولد و داماد سرشناس؛ دو خانواده هالیوودی که در تلفظ نام هم مشکل دارند
آرنولد و خانواده‌اش با چالش جالبی روبه‌رو هستند.

به گزارش سرخ نیوز، تلفظ نام خانوادگی آرنولد شوارتزنگر در جهان سخت است. اما ممکن است بپرسید که آیا اعضای جدید خانواده او با همین مشکل روبرو هستند یا خیر. بهتر است این سوال از کریس پرت، بازیگر هالیوود،که با کاترین دختر آرنولد ازدواج کرده است، پرسیده شود. در ابتدا این بازیگر برای تلفظ نام خانوادگی همسرش با مشکل بود. اما حالا که چندین سال از زمان ازدواج آنها گذشته، به نظر می‌رسد تلفظ این نام برایش ساده‌تر شده است.

اوایل سال جاری بود که بازیگر فیلم نگهبانان کهکشان در برنامه زنده جیمی کیمل ظاهر شد. در آن برنامه او در مورد زندگی شخصی و حرفه‌ای خود صادقانه صحبت کرد. او همچنین خاطره‌ای خنده دار از نحوه مواجهه با نام خانوادگی همسرش بیان کرد. کیمل کنجکاو از پرت پرسید که آیا در تلفظ نام خانوادگی همسرش مشکل دارد؟ این بازیگر 42 ساله در این باره گفت که اکنون قادر به انجام این کار است. او گفت: "الان یاد گرفتم". 

کریس پرت و کاترین شوارتزنگر در سال 2019 ازدواج کردند. این زوج والدین دو دختر هستند که اخیرا شوارتزنگر نیز به فامیلی دختران اضافه شده است.

آرنولد و داماد سرشناس؛ دو خانواده هالیوودی که در تلفظ نام هم مشکل دارند

پرت در مورد نام طولانی فرزندانش با خنده گفت: "حروف زیادی در نام این کودکان وجود دارد." با این حال، وی تصریح کرد که آنها نام خانوادگی خود را با خط فاصله نمی‌گذارند و بیشتر از "شوارتزنگر" به عنوان نام میانی دوم برای دختران استفاده می‌کنند. کیمل پرسید که آیا ایده آرنولد بود که شوارتزنگر را به نام دختران اضافه کند؟ او پاسخ داد "این بیشتر ایده همسرم بود. او در خانه ما همه کاره است و حرف آخر را می‌زند".

پرت تنها کسی در خانواده آرنولد نیست که در درست بیان کردن نام خانوادگی او مشکل دارد. پدر ناتنی پرت هم یک بار با همین مشکل روبرو شده است. البته اشتباهات فقط مختص خانواده پرت نیست چراکه یکبار در سال 2021، شوارتزنگر در لایو اینستاگرام پرت حضور پیدا کرد و هنگام احوالپرسی با دامادش او را با کریس ایوانز اشتباه گرفت.

بازیگر سری فیلم‌های ترمیناتور گفت "سلام، کریس ایوانز... اوه، کریس ایوانز نه! ببخشید، من از همان ابتدا شما دو نفر را اشتباه می‌گرفتم. کریس پرت!". این در حالی است که همه می‌دانند که کریس ایوانز بازیگر مورد علاقه آرنولد است. با این حال، آرنولد در تلاش برای پوشش دادن این اشتباه اعلام کرد که نام کریس را در بالای صفحه ندیده است. 

او همچنین افزود که باید نام پرت را بداند زیرا او شوهر دخترش است. آرنولد همچنین گفت که پرت "داماد مورد علاقه او" است. به نظر می‌رسد هنوز خانواده شوارتزنگر و پرت به یادگیری نام یکدیگر ادامه می‌دهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...