گزارش بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان / بازگشت به صدر با شلیک های تماشایی

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری دو بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه شد.
کدخبر (120486) | 10 دی 1401 | ساعت 12:34
0 213
گزارش بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان / بازگشت به صدر با شلیک های تماشایی
بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر با برتری دو بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه شد.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته چهاردهم لیگ برتر ایران، تیم گل گهر سیرجان در خانه، میزبان پرسپولیس بود. سرخپوشان پایتخت با کسب پیروزی مقابل گل گهر به صدر جدول رقابت های لیگ خلیج فارس بازگشتند.

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در لیگ برتر

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان طبق برنامه اعلام شده شنبه 10 دی ۱۴۰۱ از ساعت 16:00 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

بازی پرسپولیس مقابل گل گهر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی شهر سیرجان برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

داوران: امیرسامان سلطانی، فرهاد مروجی، محمد عطایی و ایمان کهیش/ ناظر داوری: محمدرضا فلاح نتیجه بازی پرسپولیس گل گهر

گل گهر سیرجان

شاگردان امیر قلعه نویی که با یک بازی معوقه، 24 امتیاز از 12 بازی اندوخته دارند با پیروزی مقابل پرسپولیس شانس صدرنشینی نیز خواهند داشت.

ترکیب گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس

ترکیب گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، شایان مصلح (۴۶- علیرضا آرتا)، امین پورعلی (۵۷- محمد خدابنده‌لو)، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری (۵۷- اریک بایناما)، رضا شکاری (۴۶- امین قاسمی نژاد)، مرتضی تبریزی(۷۲- یونس شاکری) و کی‌روش استنلی. شماتیک ترکیب گل گهر مقابل پرسپولیس

پرسپولیس

شاگردان یحیی گل گل محمدی با پیروزی مقابل گل گهر در سیرجان می توانند به روند صدرنشینی شان در فصل جاری ادامه دهند و بعد از دو تساوی متوالی نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز این دیدار دارند.

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (۴۰- وحدت حنانوف)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی( ۸۴- کمال کامیابی‌نیا)، سعید صادقی ( ۲+۹۰- حامد پاکدل)، مهدی ترابی (۸۴- فرشاد فرجی)، وحید امیری و محمد عمری( ۸۴- علیرضا خدادادی).
شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر

اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

مهمترین اتفاق بازی، مهار پنالتی پورعلی توسط علیرضا بیرانوند در دقیقه 9 بود.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان:

دقیقه 8: ضربه سر کی‌روش استنلی به محوطه جریمه پرسپولیس آمد که قبل از رسیدن توپ به مرتضی تبریزی، علی نعمتی روی او مرتکب خطا شد تا سلطانی داور مسابقه پس از اعلام کمک اول خود نقطه پنالتی را نشان بدهد. دقیقه 9: امین پورعلی فرصت عالی به دست آمده برای گل‌گهر از روی نقطه پنالتی را هدر داد و شوت او را بیرانوند با شیرجه زیبا به سمت چپ دفع کرد و توپ هم پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس دور شد. دقیقه 15: ضربه ایستگاهی ترابی به قصد باز کردن دروازه گل‌گهر را محسن فروزان جمع کرد. دقیقه 16: شوت عجیب امین پورعلی از سمت راست زمین را بیرانوند به راحتی دراختیار گرفت. دقیقه ۱۸: ارسال خوب ترابی از روی ضربه ایستگاهی توسط آرمین سهرابیان دفع شد. دقیقه ۲۱: فرصت عالی برای پرسپولیس از روی نقطه کرنر که ضربه سر گولسیانی با مهار فروزان از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۵: شایان مصلح در محوطه جریمه پرسپولیس با اسماعیلی‌فر برخورد کرد و داور این بار نه تنها پنالتی نگرفت بلکه مدافع گل‌گهر را با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۴۳: ارسال خطرناک ترابی به امیری رسید و با دخالت مدافع گل‌گهر توپ راهی کرنر شد. دقیقه ۶۹: ارسال خطرناک ترابی توسط مدافعین گل گهر به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۹۰: ضربه ایستگاهی سهرابیان به دیوار دفاعی خورد و در یک رفت و برگشت توپ به امین قاسمی نژاد رسید و ضربه او هم بی ثمر به بیرون رفت. دقیقه ۱+۹۰: حرکت خوب تیکدری با شوت محکم ا همراه شد اما بیرانوند با یک سوپرواکنش توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه ۵+۹۰: شوت امین قاسمی نژاد با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

کارت زرد:

گل گهر: رضا شکاری (14) شایان مصلح (۳۶) امین قاسمی نژاد (۶۰) علیرضا علیزاده(۶۸) پرسپولیس: سینا اسد بیگی (۲۶)

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه ۵۰- محمد عمری: عمری، بازیکن جوان سرخ‌ها روی پاس مهدی ترابی توپ را از روی خط محوطه جریمه به سمت دروازه گل‌گهر شوت زد و تور دروازه محسن فروزان را به لرزه در آورد تا اینگونه جواب اعتماد گل‌محمدی را بدهد (ویدئو).  دقیقه ۷۹- سینا اسد بیگی: پرسپولیس توسط حنانوف صاحب ضربه کرنر شد و ترابی پشت توپ ایستاد. سانتر تند و تیز مهدی ترابی توسط اریک بایناما برگشت داده شد و سینا اسدبیگی با یک شوت محکم و سر ضرب از پشت محوطه به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه گل‌گهر را باز کرد (ویدئو).

حواشی بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان:

* گل‌گهر در دیدار امروز برابر پرسپولیس نسبت به مسابقه اخیرش مقابل هوادار که موفق به کسب پیروزی دو بر یک شد، دو تغییر داشته که شایان مصلح و کی‌روش استنلی جانشین امیر جعفری و یونس شاکری شده‌اند. * سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه برخلاف هفته گذشته امروز در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته‌اند و علی نعمتی، سینا اسدبیگی و محمد عمری به جای آنها بازی می‌کنند. * امیر قلعه‌نویی و مربیان گل‌گهر خوش و بش صمیمانه‌ای با یحیی گل‌محمدی داشتند. * بازیکنان گل‌گهر به ویژه محسن فروزان برخورد گرمی با گل‌محمدی داشتند و استقبال خوبی از وی به عمل آوردند. * دو پرچم بزرگ گل‌گهر در غیاب تماشاگران روی جایگاه تماشاگران دیده می‌شود. *وحید امیری در غیاب عالیشاه بازوبند کاپیتانی سرخ‌ها را در این مسابقه بع بازو بست. * کمال کامیابی‌نیا به دلیل سرماخوردگی به این بازی نرسید و جانشین او یعنی سینا اسدبیگی در نیمه نخست با کارت زرد جریمه شد. *دانیال اسماعیلی‌فر پس از برخورد با شایان مصلح مصدوم شد و با برانکارد از زمین بیرون برده شد.

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل گل گهر پیروزی دو بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی بود.  

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل گل گهر نشان می دهد که شاگردان یحیی گل محمدی عملکرد بهتر و موثرتری داشتند و به علاوه نباید از نقش مهم علیرضا بیرانوند در نتیجه این بازی گذر کرد. بیرانوند علاوه بر مهار پنالتی گل گهر در دقایق انتهایی این بازی، یک موقعیت خوب گلزنی را از رقیب گرفت تا دهمین کلین شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...