روزی که باراک اوباما توسط مایکل جردن در گلف تحقیر شد!

مایکل جردن بسکتبالیست افسانه ای، علاوه بر بسکتبال و تیراندازی، مهارت زیادی در ورزش گلف نیز دارد.
کدخبر (121271) | 11 دی 1401 | ساعت 17:29
0 131
روزی که باراک اوباما توسط مایکل جردن در گلف تحقیر شد!
مایکل جردن بسکتبالیست افسانه ای، علاوه بر بسکتبال و تیراندازی، مهارت زیادی در ورزش گلف نیز دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کمتر کسی می‌تواند منکر این شود که مایکل جردن یکی از مبارزترین ورزشکاران تاریخ جهان است. طرز تفکر بازیکن افسانه‌ای سابق تیم شیکاگو بولز باعث شد تا فرهنگ و ذائقه ورزشکاران و هواداران NBA عوض شود و سبکی مدرن بر معتبرترین لیگ بسکتبال دنیا حاکم شود. در عین حال هواداران می‌دانند که او قابلیت‌های نامحدودی داشت و مهارت‌هایش تنها به بسکتبال خلاصه نمی‌شد. جدا از تیراندازی، جردن علاقه زیادی به گلف دارد. او که حالا به یک تاجر میلیاردر در آمریکا تبدیل شده، پس از دور شدن از زمین بسکتبال، بیشتر زمان خود را در زمین‌های گلف و انجام این ورزش گذرانده است. جردن با نام‌های بزرگی مانند تایگر وودز، بیل کلینتون و برنده جایزه اسکار مایکل داگلاس گلف بازی کرده است. بدیهی است که هر یک از رقبای گلف او داستان جالبی در مورد جردن برای به اشتراک گذاشتن دارند که اغلب با تحقیر یا شکست کامل آنها به پایان می‌رسد. به طور مثال، ستاره سابق دالاس ماوریکس، جیسون کید، تجربه بازی خود را با قهرمان شش دوره NBA به اشتراک گذاشت. او همچنین یکی از قوانین نانوشته گلف جردن را فاش کرد که همه باید از آن پیروی کنند. روزی که باراک اوباما توسط مایکل جردن در گلف تحقیر شد! در قسمتی از پادکست Subpar GOLF، جیسون کید، بازیکن سابق NBA و سرمربی تیم دالاس ماوریکس، تجربه گلف خود را با مایکل جردن بازگو کرد. قهرمان NBA در سال 2011 می‌گوید در سال‌های اولیه شروع بسکتبال خود معمولا با جردن گلف بازی می‌کرد. کید عنوان کرد که برای بازی با جردن باید بتوانید سریع بازی کنید، در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شوید.

"اگر نمی‌دانید چگونه سریع بازی کنید، پس نباید با او وارد رقابت شوید. با او اگر سریع بازی نکنید، او بازی را ترک خواهد کرد. از این رو هیچ آزادی عملی در طول بازی وجود ندارد".
جای تعجب نیست که جردن دوست دارد در هر بازی که بازی می‌کند، برنده شود. او رقبایش را با کل کل کردن و تحقیر کردن آنها می‌ترساند. نه فقط جیسون کید، بلکه چندین بازیکن دیگر که با جردن بازی کرده‌اند، همین را می‌گویند. شاید یکی از مهم ترین قربانیان حرف‌های تحقیرآمیز جردن، خود رئیس جمهور سابق آمریکا باشد.

باراک اوباما و مایکل جردن در گلف

روزی که باراک اوباما توسط مایکل جردن در گلف تحقیر شد! در حالی که مایکل جردن هرگز با باراک اوباما بازی گلف انجام نداده بود، در مصاحبه‌ای نشان داده بود که می‌داند اوباما در گلف قوی نیست و نمی‌تواند رقیب سختی برایش باشد. او در طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اوباما جایی در بین 4 گلف‌باز سرشناسی که در ذهنش وجود دارد، قرار ندارد. "من هیچ وقت نمی‌گویم که او سیاست‌مدار خوبی نیست اما قاطعانه می‌گویم او در گلف افتضاح است".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...