رونی کلمن از روزهای دبیرستان تا یک افسر پلیس!

رونی کلمن پادشاه بدنسازی در سال 2019 در مصاحبه ای عنوان کرده است که هرگز در دوران مدرسه دعوا نکرده است.
کدخبر (121613) | 12 دی 1401 | ساعت 15:16
0 433
رونی کلمن از روزهای دبیرستان تا یک افسر پلیس!
رونی کلمن پادشاه بدنسازی در سال 2019 در مصاحبه ای عنوان کرده است که هرگز در دوران مدرسه دعوا نکرده است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن پادشاه بدنسازی، به هر دستاوردی که خواسته در این رشته دست پیدا کرده است.  مردی که بیشترین عناوین المپیا را دارد، در طول دوران حرفه‌ای خود احترام و ستایش همتایان و رقبای خود را به دست آورده است. چندی پیش نیز ویدئویی از تمرینات کلمن در 58 سالگی منتشر شد که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. اما آنچه شگفت آور بود این بود که مرد بزرگی مانند او همواره رفتار آرامی داشته است. با شاخص توده بدنی عجیب و غریب و قامت ترسناکش، می‌توان تصور کرد که او در چه مبارزات سختی شرکت داشته است. با این حال کلمن رفتاری خوشایند داشته و هرگز در هیچ دعوایی شرکت نکرده است. پاتریک بت دیوید به مصاحبه با افراد مشهور از جمله ورزشکارانی مانند کوبی برایانت، مجیک جانسون، فیل هیث و غیره مشهور است. او وقتی با قهرمان 8 دوره مستر المپیا مصاحبه داشت، از مصاحبه‌های قبلی خود تجربه کسب کرده بود. او مصاحبه را با خواندن چند ستایش که همتایان و رقبای کلمن در مورد او نوشته بودند، آغاز کرد. در یک ساعت، مصاحبه به جایی رسید که بحث به خلق و خوی رونی کلمن تبدیل شد.

رونی کلمن خطاب به بت دیوید: هیچوقت در مدرسه دعوا نکردم

در مصاحبه‌ای در سال 2019 با کارآفرین آمریکایی پاتریک بت دیوید، کلمن در مورد موضوعات متعددی صحبت کرد و عنوان کرد که در مدرسه و کالج چگونه بوده، چرا رویای بازی در NFL را داشته و چگونه برای نزدیک به یک دهه بر جهان بدنسازی تسلط داشته است. چیزی که برای بت دیوید غافلگیرکننده بود این بود که کلمن در طول حضور در مدرسه و دانشگاه همیشه آرام بوده و از خشونت دوری کرده است. بت دیوید، تقریباً با کنجکاوی کودکانه‌ای پرسید:
"تو آدم خوش اخلاقی نبودی. در دبیرستان مبارزه نمی‌کردی و هیچ چیزی مانند امروزت نبود"
اما در اینجا کلمن با گفتن چند "نه" متوالی، حرف او را قطع کرد.
" نه، نه، نه، نه، من هیچ وقت در مدرسه دعوا نکردم".
این در حالی بود که دیوید توقع داشت یکی از قویترین مرد جهان حداقل چند دعوای خیابانی داشته باشد. با این حال کلمن روی کلمه "هرگز" چندین بار تاکید کرد تا نشان دهد رشته ورزشی خود را در زندگی شخصی خود دخیل نمی‌کند.

وقتی رونی کلمن افسر پلیس بود ؛ یک سوال بی جواب...

بت دیوید سوال خود را تغییر داد و گفت:
"تو هیچ وقت با مشت نزاع نکرده‌ای؟"
اما کلمن مدام می‌گفت "هرگز". او این سوال را دو بار پرسید، تقریباً مطمئناً برای اولین بار پاسخ کلمن را باور نکرد. بازجویی بت دیوید به همین جا ختم نشد و او سوال را کمی بیشتر تغییر داد. او این بار پرسید:
"تو هیچ وقت به صورت کسی مشت نکوبیدی؟"
کلمن در گفتن "هرگز" بی حوصله و مصمم بود. با این حال، بت دیوید که متوجه شد با تلاش‌های مستمر خود برای دریافت پاسخ به جایی نمی‌رسد، این سوال را با طنز تقلیل داد. او گفت:
"حتی به عنوان پلیس نه؟"
که کلمن پاسخ داد "خب..." باز گذاشتن پاسخ این سوال و حدس و گمان مبنی بر اینکه کلمن ممکن است در طول دوران حضور در نیروی پلیس فردی را زده باشد، باعث شد تا بت دیوید از خنده منفجر شود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...