تهدید راکی توسط آرنولد ؛ من 97 نفر را کشته‌ام!

شوارتزنگر و استالونه نشان داده اند که به دور از رقابت قدیمی، بهترین دوستان هالیوودی در زندگی واقعی هستند.
کدخبر (122083) | 13 دی 1401 | ساعت 15:55
0 264
تهدید راکی توسط آرنولد ؛ من 97 نفر را کشته‌ام!
شوارتزنگر و استالونه نشان داده اند که به دور از رقابت قدیمی، بهترین دوستان هالیوودی در زندگی واقعی هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه سلبریتی‌های هالیوود قبل از اینکه با گذشت زمان تبدیل به بهترین دوست‌های یکدیگر شوند، در گذشته دشمنان سرسخت هم بودند. با این حال، رقابت آنها از ویژگی‌های درگیری معمولی بین دو فوق ستاره پیروی نمی‌کرد. برای رقابت شوارتزنگر و استالونه روش‌های منحصر به فردی را برای مقایسه موفقیت خود با یکدیگر داشتند. شوارتزنگر پیش تر نتایج مستر المپیا 2022 را کارشناسی کرده است و جالب است بدانید که آرنولد شوارتزنگر به فساد نیز متهم شده. یک بار آرنولد در مصاحبه شفافی که درباره یکی از فیلم‌هایش داشت، عنوان کرد که بگومگوهای رقابتی آنها چقدر عجیب بوده است. اما زیبایی رابطه آنها این بود که پس از هر کل کل و درگیری لفظی، مجددا رابطه دوستانه آنها شکل می‌گرفت. در سال 2013، شوارتزنگر و استالونه با هم در فیلم "طرح فرار" بازی کردند. با این حال، قبل از این فیلم این دو قهرمان اکشن همیشه درگیر گفتگوهای داغ بودند تا ثابت کنند چه کسی بهترین است.

برخورد عجیب شوارتزنگر با استالونه

شوارتزنگر در طی مصاحبه ای با جوئل جگار از مجله HeyUGuys، برخی درگیری‌های کلامی تکان دهنده را که زمانی با استالونه داشت، به یاد آورد. این ستاره سابق بدنسازی گفت:
"در واقع، یک بار در اواسط دهه هشتاد با هم برخورد کردیم و من به او گفتم فکر می‌کنم در کماندو بیشتر از تو در فیلم رمبو آدم کشته‌ام. من 97 نفر را کشته‌ام و او به من گفت که حق با توست چراکه من فقط 93 نفر را کشتم".
تهدید راکی توسط آرنولد ؛ من 97 نفر را کشته‌ام! شوارتزنگر همچنین عنوان کرد که این نوع مکالمه تنها یکبار رخ نداده است. در واقع او و استالونه اغلب بر سر مسائل مربوط به تعداد کشتن افراد و مقایسه فیزیک بدنی با هم دعوا می‌کردند و با هم رقابت داشتند.
"آن دوره برای ما اینگونه پیش رفت. ما همیشه سر اینکه چه کسی عضلات بیشتری دارد، چه کسی اسلحه‌های بزرگتر دارد و چه کسی بیشتر به افراد شلیک می‌کند و آدم‌های بیشتری را در فیلم‌هایش می‌کشد، با یکدیگر رقابت داشتیم".
اگرچه ممکن است برای دیگران مقایسه عجیبی به نظر برسد، اما این دو قهرمان فیلم‌های اکشن به خاطر شخصیت‌های قوی و ماجراجوی خود در دنیای سینما مشهور شده بودند. از این رو، این نوع مبادله ای است که می تواند برای دو نفر مناسب تلقی شود. با این حال، پس از چنین رقابت عجیبی، تعجبی ندارد که طرفداران از دیدن شوارتزنگر و استالونه در حال رقص والس با یکدیگر متحیر شدند.

رقص آرنولد و استالونه و تعجب طرفداران

اخیراً ویدیویی از دو دوست در حال رقصیدن با هم در مراسم بعد از فیلم Expendables 3 در سال 2014 دوباره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. اگرچه طرفداران از دیدن این دو ستاره در چنین محیطی شگفت‌زده شدند اما شوارتزنگر و استالونه نشان دادند که به دور از رقابت قدیمی، بهترین دوستان هالیوودی در زندگی واقعی هستند. باید بدانید که داماد خانواده آرنولد نیز از بازیگران هالیوود است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...